מג'יק מסכמת רבעון חזק: ההכנסות צמחו ב-43% ל-20 מיליון דולר

המנכ"ל גיא ברנשטיין: הגידול בביקושים לפתרונות החברה הביא לגידול במספר הלקוחות החדשים, לצד שיפור במכירת הרישיונות למוצרי התוכנה של החברה

‏"אנו שמחים לדווח על ההכנסות חזקות לרבעון", כך אומר היום המנכ"ל בפועל של חברת מג'יק , גיא ברנשטיין. החברה, שמפתחת ומשווקת כלי פיתוח ואינטגרציית תוכנה, פרסמה היום את דו"חות הרבעון הראשון. הכנסות מג'יק צמחו ברבעון זה ב-43.1% ביחס לרבעון המקביל וב-36.1% ביחס לרבעון הקודם, ולדברי ברנשטיין הגידול בביקושים לפתרונות החברה הביא לגידול במספר הלקוחות החדשים, לצד שיפור במכירת הרישיונות למוצרי התוכנה של החברה.

מג'יק היא חלק מקבוצת פורמולה שבשליטת אמבלייז, והיא נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב לפי שווי שוק של 80 מיליון דולר. הכנסות החברה ברבעון הראשון הסתכמו ב-19.7 מיליון דולר. הרווחיות הגולמית של החברה נשחקה לעומת הרבעון המקביל והרבעון הקודם והגיעה ל-42.9%, לעומת 51.1% ברבעון הראשון של 2009 ו-55.4% ברבעון הרביעי של 2009.

למרות שנרשמה עלייה בהוצאות התפעוליות ביחס לרבעון המקביל, מג'יק הצליחה להגדיל את שיעור הרווח התפעולי, והרווח התפעולי עצמו הסתכם ב-1.7 מיליון דולר. בשורה התחתונה נרשם רווח נקי של 1.9 מיליון דולר, והרווח הנקי בנטרול הוצאות חד-פעמיות ורישום תגמולים לעובדים הסתכם ב-2.1 מיליון דולר.

בקופת המזומנים של מג'יק היו בסוף הרבעון פחות מזומנים ממה שהיה שם ברבעון הקודם, אולם הסיבה לכך היא חלוקת דיבידנד ורכישת חברה. בקופת החברה יש מזומנים והשקעות בסך 24.6 מיליון דולר, לאחר שבתחילת השנה חולק דיבידנד של כ-16 מיליון דולר ועוד 8 מיליון דולר הושקעו ברכישת פעילות שירותי ‏IT‏ על-ידי החברה הבת ‏CoreTech‏. מג'יק לא ציינה מה הייתה תרומת הפעילות שנרכשה לתוצאות החברה, אולם ברנשטיין ציין כי היא השפיעה לחיוב על תוצאות הרבעון, הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה.

בהתייחסו לעתיד אמר ברנשטיין שמג'יק ממוצבת היטב להיות בין המובילים במתן פתרונות לפיתוח, הטמעה ואינטגרציה, עם הבשלת שוק טכנולוגיות הענן (‏Cloud‏).