תאת טכנולוגיות חידשה חוזה בהיקף של כ-11 מיליון דולר

ההיקף הכספי של החוזה הינו כ- 11 מיליון דולר, על פני כ- 7 שנים, והוא מסתיים בשנת 2017

חברת תאת טכנולוגיות מקבוצת קמן , ספקית מובילה של מוצרים ושירותים לתעשיית התעופה ולשוק הביטחוני, ממשיכה להרחיב את היקפי פעילותה. היום (ב') דיווחה החברה כי חתמה, באמצעות חברת הבת האמריקאית (100%), פידמונט, על הארכת חוזה שלה עם יצרנית המטוסים פוקר (Fokker Services B.V.) לצורך תחזוקה של מנועי עזר ( APU) מתוצרת האניוול, עבור מטוסי ה-Fokker 70 וה- Fokker 100.

ההיקף הכספי של החוזה הינו כ- 11 מיליון דולר, על פני כ- 7 שנים, והוא מסתיים בשנת 2017. חוזה התחזוקה הנוכחי הינו תוצאה של עבודה משותפת ומוצלחת בין פידמונט וחברת פוקר. מחלקות ההנדסה של שתי החברות עבדו באינטנסיביות במהלך השנים האחרונות בכדי להגביר את האמינות של מנועי העזר ( APU).

חברת פוקר (Fokker) הינה יצרנית של יותר מ- 600 מטוסים בינוניים ברחבי העולם. מטוסי החברה זוכים למוניטין רב בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, הנוחות והאמינות שלהם, והם מדורגים על ידי רבים ברשימת המטוסים הבינוניים המובילים בעולם. בנוסף פוקר משתייכת לקבוצת Fokker Aerospace Group, המפתחת ומייצרת מערכות תעופתיות מתקדמות לתעשיית התעופה, וכן מספקת שירותי תחזוקה למערכות תעופתיות ולמטוסים ברחבי העולם.

ד"ר שמואל פלדל, נשיא ומנכ"ל תאת אמר היום " הארכת ההסכם הנוכחי עם פוקר מוכיחה את מיצובה המוביל של פידמונט בתעשיית התחזוקה והשיפוץ וכן את היכולות המתקדמות של החברה לתמיכה כוללת בחברות תעופה אזוריות, בעיקר בארה"ב ובאירופה. שיתוף הפעולה עם פוקר תומך במאמציה של פוקר להארכת מחזור החיים של צי המטוסים שלה ומשתלב עם האסטרטגיה של תאת להגדיל את היקפי הפעילות עם חברות תעופה ויצרני מערכות תעופתיות. אנו מצפים להמשכו של החוזה הנוכחי לשנים רבות נוספות."