גבי רביד ומוטי רוזן מונו לדירקטורים בדש-איפקס

אלי ברקת, בעל השליטה החדש של דש-איפקס, השלים אתמול את רכישת בית ההשקעות עם מינוי דירקטוריון חדש לחברה, בו יכהנו חלק ממקורביו ■ לצידם של רביד וזילביגר מונה לדירקטור גם מוטי רוזן, מנכ"ל קבוצת הראל לשעבר

אלי ברקת, בעל השליטה החדש של דש-איפקס, השלים אתמול (א') את רכישת בית ההשקעות עם מינוי דירקטוריון חדש לחברה, בו יכהנו חלק ממקורביו. המינוי הבולט הוא זה של גבי רביד, מנכ"ל פסגות לשעבר, שצפויה להתמנות בהמשך לתפקיד יו"ר הדירקטוריון.

רביד ליוותה את ברקת במהלך המו"מ לרכישת בית ההשקעות, והיא צפויה להתוות ביחד עם המנכ"לים המשותפים - ויקטור שימריך ועידו נויברגר - את האסטרטגיה העסקית של בית ההשקעות. כניסתה של רביד עשויה לסמן שינויים נוספים בהנהלת החברה במהלך החודשים הקרובים, לאחר שמנכ"ל קרנות הנאמנות של דש, אסף אלדר, כבר פרש מבית ההשקעות.

דירקטור נוסף שמונה אתמול הוא דני זילביגר, המשנה של רביד בפסגות, שפרש ביחד עימה מבית ההשקעות בעקבות פרשת טובות ההנאה ליועצי ההשקעות בבנק לאומי, ממנה זוכו השניים בשלב מאוחר יותר.

לצידם של רביד וזילביגר מונה לדירקטור גם מוטי רוזן, מנכ"ל קבוצת הראל לשעבר. מינויו של רוזן מרמז על הכיוון העתידי אליו שואף בעל הבית החדש בדש-איפקס לקחת את הקבוצה, כשבדומה לנעשה בפסגות תחום הביטוח נחשב לאחד היעדים האסטרטגיים העתידיים של הקבוצה.

עוד לפני שייתפנו להקים תחום ביטוח בחברה, ברקת ורביד עשויים להתמקד בזמן הקרוב באיתור הזדמנויות לרכישה ולמיזוג לתוך דש-איפקס, כששמות של בתי השקעות בסדר גודל בינוני בעיקר, דוגמת אי.בי.אי ואנליסט, הוזכרו באחרונה בשוק כמועמדים שנבחנו.