די מדיקל חודרת לסין: חתמה על הסכם אסטרטגי עם סינופארם

השותף האסטרטגי מתחייב להשקיע כ-1.3 מיליון דולר בהקמת התשתית להפצת מוצרי החברה

חברת די מדיקל מודיעה היום (ד') על חדירה לשוק הסיני. חברת הבת, נילימדיקס, חתמה על הסכם הפצה והסכם אסטרטגי לשיווק ושיתוף עם חברת סינופארם (China National Pharmaceutical Foreign Trade Corp), חברה בשליטת ממשלת סין, העוסקת בייצור, שיווק והפצה של תרופות ומוצרים רפואיים בסין.

במסגרת ההסכמים ישתפו שני הצדדים פעולה בהוצאתה לפועל של תוכנית שיווקית אסטרטגית להחדרת מוצרי החברה לסין. חברת סינופארם תשקיע כ- 1.3 מיליון דולר בארבעת השנים הראשונות בהקמת תשתית כח אדם, תשתית טכנית, פעילות שיווקית ופריסה גיאוגרפית של מספר מוקדי שירות בסין.

בנוסף, יכלול שיתוף הפעולה יכלול שיתוף פעולה בהוצאתו לפועל של מחקר קליני לאיסוף מידע ראשוני והצגת המוצרים בסין , בבית חולים מוביל בבייג'ינג. על פי ההסכמים העניקה די מדיקל לסינופארם זכות שיווק, הפצה ומכירה בלעדית בסין, מותנית ברכישת כמויות מינימום שנתיות אשר נקבעו בהסכמים.

נציין כי היום התבצע איחוד מניות החברה ביחס של 1 ל-32 (כל 32 מניות אוחדו למניה אחת) לקראת ההנפקה של מניות החברה בוול סטריט. החברה נסחרת כיום בשווי של כ-274 מיליון שקל.

אפרי ארגמן, מנכ"ל די מדיקל ציין "הסכם זה הינו אחד הנדבכים הראשונים והחשובים במימוש אסטרטגיית החברה לתת דגש לחדירה לשווקי המדינות המתפתחות בהם מתקיים שילוב של צורך שוק גדול והעדר חדירה או מענה הולם מצד המוצרים הקיימים. הצדדים ממשיכים בשיתוף הפעולה לקבלת אישורים רגולטוריים בסין ומקווים לקבל אישורים אלו ולהתחיל במכירה מסחרית של מוצרי החברה במהלך שנת 2011".

על פי נתוני ה-International Diabetes Federation , חיים בסין כ-43.1 מיליון חולי סכרת ובשנת 2030 צפוי מספרם להאמיר עד למעלה מ-66.9 מיליון נפש.

די מדיקל באמצעות החברות הבנות שלה מתמקדת בפיתוח מוצרים חדשניים לטיפול במחלת הסכרת. החברה מפתחת משאבות אינסולין. משאבה רב פעמית וחד פעמית, מערכת למדידה רציפה של רמת הסוכר בדם ו אינפוזיה ייחודים למשאבות אינסולין.