013 נטוויז'ן השיקה וידג'ט הכולל מגוון אפליקציות בתחום השירות והפנאי

הוידג'ט Neti יוצע בחינם ללקוחות כל החברות ■ בשלב הראשון מושקים בו שירות לקוחות - שילוב תיבת הדואר ואפשרות לנהל צ'אט עם נציג שירות, ו-Fun - סרטון וידאו יומי, תחנות רדיו, מבזקי חדשות ספורט ולוח תוצאות ומשחקי מחשב

013 נטוויז'ן השיקה היום (ד') את Neti, וידג'ט הכולל מגוון אפליקציות שימושיות בתחום השירות והפנאי. הוידג'ט יוצא בחינם ללקוחות כל החברות, והוא פותח על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO. את הווידג'ט ניתן להוריד מהאתר החברה או ישירות בפייסבוק.

בשלב הראשון מושקים במסגרת Neti שני עולמות תוכן עיקריים: שירות לקוחות, שיאפשר לשלב בו את תיבת הדואר ואפשרות לנהל צ'אט עם נציג שירות, ו-Fun, שיציע למשתמשים סרטון וידיאו יומי, תחנות רדיו, מבזקי חדשות ספורט ולוח תוצאות ומשחקי מחשב.

לדברי צילי בלקינד, סמנכ"ל השיווק ב-013 נטוויז'ן, "Neti מאפשר ל-013 נטוויז'ן להמשיך להפתיע ולחדש ללקוחותינו בתחומים המעניינים אותם. עתה יכולים לקוחותינו ליהנות משירות, תמיכה והרבה fun במחשב שלהם במרחק נגיעה".

יש לציין כי בזק בינלאומי השיקה כלי דומה כבר לפני חודשיים - BJet, וידג'ט פרסונלי הפונה לבני נוער בגילאי 13-18 ומציע להם תכנים המתואמים להם אישית. כלי זה פותח בשיתוף עם חברת השיווק לצעירים Teenk.