דור-אלון שילמה כופר מס בסך 4 מיליון שקל בשל אי-ניכוי מע"מ

כך עולה מהחלטות הכופר שהתקבלו במחצית השנייה של 2009, שפרסמה היום רשות המסים ■ לראשונה כולל הפרסום הרשמי גם את שמות מבקשי בקשות הכופר, בעקבות פסק דין של בג"ץ בנושא

חברת דור-אלון שילמה כופר מס בגובה 4 מיליון שקל בשל אי-ניכוי מע"מ בגובה כ-42 מיליון שקל במשך 5 שנים - כך עולה מהחלטות הכופר שהתקבלו במהלך המחצית השנייה של 2009, שפרסמה היום (א') רשות המסים.

בעקבות פסק דין של בג"ץ, שחייב את רשות המסים לפרסם את שמות מבקשי הכופר, לראשונה כולל הפרסום הרשמי את שמות מבקשי בקשות הכופר. השמות שפורסמו הינם של מבקשי הכופר לאחר פסק הדין של בג"ץ.

עוד עולה מהפרסום כי חברת דולינה גרופ, העוסקת ביבוא וודקה וחלב מרוכז, הגישה בקשת לכופר בגין העלמת מסי יבוא בגובה כ-500 אלף שקל, והוטל עליה כופר של 136 אלף שקל.

עוד עולה כי חברת קשת הוד, העוסקת באספקת כוח-אדם, שהעלימה עסקאות בגובה 800 אלף שקל, שילמה כופר 200 בגובה אלף שקל.

כן עולה כי חברת פולידום טכנולוגיות, העוסקת בייצור מוצרי פלסטיק, שלא ניכתה מס תשומות בגובה 330 אלף שקל, שילמה כופר של 100 אלף שקל.

בין מקבלי הכופר גם יחצ"ני מועדונים שעשו שימוש בחשבוניות כוזבות בהיקף של עשרות אלפי שקלים, ושילמו כופר בסך אלפי שקלים: עידו פסו, נועם מועלם ואיתי כץ, שהעלימו הכנסות בהיקף של כ-50 אלף שקל כל אחד באמצעות שימוש בחשבוניות כוזבות, שילמו כופר של כ-2,500 שקל.