הפורמט של "מה זה השטויות האלה" יעלה לשידור באיטליה

הגירסה האיטלקית לפורמט "מה הזה השטויות האלה?", של עדי אשכנזי וזכיינית ערוץ 2 קשת, צפויה לעלות עד סוף השנה באחד הערוצים המסחריים המובילים באיטליה, בכיכובה של הקומיקאית המקומית ג'פי קוצ'יארי

הגירסה האיטלקית לפורמט "מה הזה השטויות האלה?", של עדי אשכנזי וזכיינית ערוץ 2 קשת, צפויה לעלות עד סוף השנה - כך מאשר ל"גלובס" מנהל הרכש של ענקית המדיה "זודיאק", אילן אסטרוג.

חברת ההפקה "מגנוליה" האיטלקית, מקבוצת "זודיאק", השלימה את תהליך הפקת הפיילוט בכיכובה של הקומיקאית המקומית הבכירה ג'פי קוצ'יארי (Jeppi Cucciari), שתיכנס לנעליה ולווספה של אשכנזי.

לדברי אסטרוג, "אנחנו מאוד מאמינים בפורמט וחושבים שהוא בהחלט יכול להצליח".

הפורמט של קשת, שמכונה בשמו הלועזי "What's This Bullshit?!", יעלה באחד הערוצים המסחריים המובילים באיטליה. זאת כאשר ההחלטה על תאריך היציאה לצילומי עונה מלאה של התוכנית צפויה להתקבל בערוץ בשבועות הקרובים, במטרה לעלות לשידור לקראת סוף השנה.

מדובר במכירה של מחלקת "קשת פורמטס" בראשותה של קרן שחר, שהתבצעה כבר לפני יותר משנה. היא מצטרפת למכירות פורמטים אחרות של הזכיינית - ובהן "חטופים" ו"רמזור", שנמכרו לרשת FOX האמריקנית; והשעשועון "נראה אותך", שנמכר למדינות רבות באירופה באמצעות חברת ההפקה בנג'יי.

עונה ישראלית נוספת של "מה זה השטויות האלה?", בהובלתה של עדי אשכנזי, צפויה לשוב בעוד כשבועיים למסך ערוץ 2.