רינו צרור מנהל מו"מ לחזור לחברת חדשות ערוץ 10

ב-2006 עזב צרור את ערוץ 10, בו הגיש את תוכנית התוכחה שלו "דין וחשבון", ושנה אחר-כך הגיש תביעה נגד הערוץ על סך 1.5 מיליון שקל, בטענה כי "יובש" ונדרש לעשות כתבות צבע במקום תחקירים נוקבים

4 שנים לאחר שעזב בקולות צורמים את ערוץ 10, מנהל רינו צרור משא-ומתן לשוב לחברת החדשות של הערוץ. ל"גלובס" נודע כי העיתונאי הוותיק מנהל מגעים לשוב ולשמש כפרשן במהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 10.

ב-2006 עזב צרור את ערוץ 10, בו הגיש את תוכנית התוכחה שלו "דין וחשבון", ושנה אחר-כך הגיש תביעה נגד הערוץ על סך 1.5 מיליון שקל, בטענה כי "יובש" ונדרש לעשות כתבות צבע במקום תחקירים נוקבים. כמו כן טען אז צרור כי למרות שלא היתה כוונה לאפשר לו לפעול במלוא רצונו, הוא נדרש להישאר בערוץ בכדי לעטר בשמו את גלריית כוכביו.

צרור היה מראשוני חדשות ערוץ 10, ובשלב מסוים אף שימש כמשנה למנכ"ל חברת החדשות. בתביעתו משנת 2007 נגד חדשות הערוץ, תיאר צרור כיצד ביקש להעלות תחקיר על עסקי הנדל"ן של ראש הממשלה דאז אהוד אולמרט, אולם אלה נדחו על-ידי המערכת.

כיום צרור מגיש את התוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל ואת התוכנית המוערכת "חוצה ישראל" בטלוויזיה החינוכית.

צרור סירב להגיב.

מחדשות ערוץ 10 נמסר כי "חדשות 10 נמצאת בתקופת התעצמות, ומטבע הדברים מתקיימים מגעים ושיחות עם גורמים רבים, אולם איננו מגיבים על דברים שאינם סגורים".