אופיס דיפו עוזבת את מועדון לייף סטייל לטובת מועדון 365

עוברת ממועדון הלקוחות של רשת סופר-פארם למועדון הלקוחות המתחרה של קבוצת המשביר לצרכן

רשת אופיס דיפו עוזבת את מועדון הלקוחות של רשת סופר-פארם, לייף סטייל, לטובת מועדון 365 של קבוצת המשביר לצרכן - כך הודיע הבוקר (ד') מנכ"ל אופיס דיפו, נסים ממו.

"אנחנו חושבים שמועדון 365 יותר סינרגטי אלינו, והקואליציה כאן יותר מתאימה לעומת הקואליציה היחסית מצומצמת בסופר-פארם. אנחנו מסתכלים יותר על הפוטנציאל שיש לנו עם המשביר ועם הקואליציות העתידיות שהולכות להצטרף למועדון 365. אפשרויות הגידול הן הרבה יותר ממה שראינו בלייף סטייל", אומר ממו.

לייף סטייל ומועדון 365 נחשבים למתחרים ישירים. מועדון 365 מונה 470 אלף בתי-אב ומאגד בתוכו את רשת המשביר לצרכן, רשת ניו-פארם, חברת קשרי תעופה וחברת ההסעדה סיבוס.

מועדון לייף סטייל נמצא בבעלות סופר-פארם (81%), ישראכרט (15%) ומקדונלד'ס (4%). במועדון למעלה מ-300 אלף חברים.

לדברי ממו, הרשת מקווה לעשות שימוש בפלטפורמה של סיבוס לטובת מינוף מכירותיה. "סיבוס כולל קהל של 250 אלף אנשים שסועדים דרך הכרטיס. מדובר באנשי פיננסים והיי-טק, שהם קהל המטרה שלנו, ואליהם אנחנו מכוונים בתחום הטכנולוגיה המשרדית ביתית כמו לפטופים, מדפסות וכל האקססורייז מסביב. זה קהל שמבקר אצלנו בחנויות בתדירות יותר גבוהה. עכשיו נקבל אליו דיוור ישיר ונוכל להציע לו הצעות יותר מעניינות שיחברו אותו לפעילות שלנו".

יצויין כי אופיס דיפו לא החזיקה מניות במועדון לייף סטייל אך נתנה הטבות ברשת לחברי המועדון, בין היתר באמצעות קופונים שנשלחו לחברים.

במסגרת ההסכם עם מועדון 365 תיכנס אופיס דיפו גם לפורמט ה"קש בק", קרי קבלת החזר בגובה 3% מערך הקנייה, לקניות ברשתות החברות במועדון 365.

"אנחנו נשתתף ב'קש בק' כתורמים לקופה של הלקוח, כלומר הוא יוכל לצבור אצלנו את הסכומים, וגם נפרע 'קש בק' של אחרים", אומר ממו. "זה עוד כסף שיכול לחזור אלינו".

רשת אופיס דיפו ישראל, שנוסדה ב-1994, נמצאת בבעלות מלאה של חברת-האם העולמית. לחברה 41 סניפים של אופיס דיפו וכן 5 סניפי דיונון אופיס דיפו הממוקמים במוסדות אקדמיה. מחזור מכירותיה השנתי של החברה עומד על כ-140 מיליון דולר, כשמקור עיקר המכירות (85%) הוא ברשת.

סופר-פארם מסרה בתגובה: "כחלק מהקמת חברת לייף סטייל בשיתוף עם ישראכרט והשקת כרטיס האשראי לייף סטייל פלוס, סיימה סופר-פארם את התקשרותה עם אופיס דיפו".