אורמת טכנולוגיות: רבעון חלש, התוצאות טובות מהתחזיות

בשורה התחתונה רשמה אורמת רווח נקי בסך של 1.8 מיליון דולר, 4 סנט למניה, בהשוואה לרווח של 14.5 מיליון דולר, 23 סנט למניה, ברבעון הראשון של 2009 ■ האנליסטים ציפו בממוצע שאורמת תציג רווח של 3 סנט למניה על הכנסות בסך של 77.2 מיליון דולר

חברת אורמת טכנולוגיות דיווחה הבוקר (ה') על תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה. התוצאות היו חלשות אולם גבוהות במקצת מתחזיות האנליסטים המסקרים אותה.

בשורה העליונה דיווחה החברה כי ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-82.7 מיליון דולר, ירידה מ-99.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. זאת בעיקר עקב ירידה מהכנסות סגמנט המוצרים, שנחתכו מ-37.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ל-16.5 מיליון דולר בלבד ברבעון הנוכחי.

בשורה התחתונה רשמה אורמת רווח נקי בסך של 1.8 מיליון דולר, 4 סנט למניה, בהשוואה לרווח של 14.5 מיליון דולר, 23 סנט למניה, ברבעון הראשון של 2009.

האנליסטים ציפו בממוצע שאורמת תציג רווח של 3 סנט למניה על הכנסות בסך של 77.2 מיליון דולר.

עם פרסום התוצאות אמרה דיתה ברוניצקי, מנכ"ל החברה, כי "אנחנו מצפים שהמחצית הראשונה של השנה תהיה מאתגרת עקב הירידה החדה בהכנסות ובשולי הרווח לעומת התוצאות החזקות בסגמנט המוצרים בשנת 2009, הכנסות נמוכות יותר מפרויקט פונה והכנסות נמוכות יותר ועלויות גבוהות יותר בבראולי. בהתבסס על ההתקדמות שעשינו השנה בפונה אנחנו צופים שההכנסות ישתפרו ברבעון השני ובבראולי לקראת סוף השנה".

בני דקל, סמנכ"ל מחקר בדש ברוקראז', מציין בתגובה לדו"חות כי "אנו מעריכים כי המחצית הראשונה תהיה מאתגרת מבחינת הרווחיות לאור הצפי בירידה בהכנסות וברווחיות מגזר המוצרים, ירידה בהכנסות תחנת הכוח פומה וירידה בהכנסות וברווחיות של תחנת הכוח צפון בראולי. עם זאת, אנו מעריכים כי התקדמות עבודות השיקום של תחנת פומה תוביל לשיפור בהכנסות החצי השני של 2010".