הצד המכוער של הרשת: מייל שרשרת שקרי על אונס בקניון איילון

במייל מסופר על ילד בן 9 שנאנס בשירותי הקניון ■ קבוצת עזריאלי: "מדובר במייל שקרי ומשמיץ. לא היה ולא נברא. צר לנו שנעשה שימוש ציני ושקרי בנושא כה רגיש" ■ למשטרה לא ידוע דבר על המקרה

בשעות האחרונות עובר מייל שרשרת המספר אודות אונס, כביכול, בקניון איילון. יש לציין כי המייל הוא בדיה, ולא ברור מי הוא העומד מאחורי הפצתו.

"שלום לכולם", נכתב. "לאחרונה התרחש אירוע קשה וטראגי בקניון איילון, אשר משום מה לא זכה לפרסום. אני מוצאת לנכון לספר לכם אודות המקרה, ומיד תבינו מדוע: אמא אשר מתגוררת באזור מודיעין בילתה יחד עם בנה בן ה-9 בקניון.

"בשלב מסוים הילד ביקש ללכת לשירותים. אימו ליוותה אותו עד לדלת שירותי הגברים והמתינה לו בחוץ. חלפו דקות ארוכות, והילד לא יצא מהשירותים. האם המודאגת נכנסה פנימה וקראה לבנה אך לא קיבלה תשובה, ואז החלה לבדוק את תאי השירותים אחד-אחד.

"משפתחה את דלת אחד התאים, מצאה את בנה מחוסר הכרה, כאשר על-פיו מודבק נייר-דבק. בהמשך התברר כי הילד נאנס בשירותים... אינני יודעת מדוע המקרה לא זכה לפרסום, אולם המקרה נודע לי דרך אישה שמכירה את המשפחה.

"חברים, אנא תהיו עירניים ואל תשלחו את הילדים לבד לשירותי הקניונים, גם כשמדובר בילדים גדולים ועצמאיים... אין צורך לפרט כמה חשוב להפיץ את האימייל הזה לכמה שיותר הורים", לשון המייל.

בהנהלת קבוצת עזריאלי הכחישו את הדבר מכל וכל ומסרו כי "מדובר במייל שקרי ומשמיץ. לא היה ולא נברא. צר לנו שנעשה שימוש ציני ושקרי בנושא כה רגיש".

יש לציין כי למשטרת ישראל לא ידוע דבר על אירוע חריג היום (א') בקניון איילון.