שרב: שריפות בדרום ובצפון; ייתכנו שיבושים בתנועת הרכבות

כך דווח בגלי צה"ל ■ תושבי המושב "שובה" שבמערב הנגב התבקשו הבוקר לפנות את בתיהם בעקבות שריפה שפרצה באחד המחסנים במושב ■ באזור חדרה פרצה דליקה שפגעה במערכת האיתות של הרכבות

תושבי המושב "שובה" שבמערב הנגב התבקשו הבוקר (ב') לפנות את בתיהם בעקבות שריפה שפרצה באחד המחסנים במושב שהכיל חומרים דליקים. שלושה בתים נשרפו עד כה כליל אולם איש לא נפגע - כך דווח בגלי צה"ל.

צוותי הכיבוי פועלים במקום בניסיון לכבות את האש, אך נתקלים בתנאי עבודה קשים ביותר, בשל הרוחות העזות, מה שגרם להתפשטות הגדולה של השריפה.

רשף אלי פרץ, מפקד כוחות הכיבוי במקום, סיפר על המתרחש לגלי צה"ל: "אנו מנסים למנוע את התפשטות השריפה, שנגרמה מהחומרים הדליקים שבמחסן - ביניהם מכליות סוחר וחומרי הדברה. אנו נמצאים כאן כ-20 כבאים יחד עם עשר כבאיות, ואני מקווה שנצליח להשתלט על השריפה מאחר ויש כאן רוח חזקה מאוד".

עוד הוסיף כי ככל הידוע לו אין כרגע נפגעים, וכי כל תושבי המושב נתבקשו לעזוב ולהתפנות מבתיהם. בנוסף הוא ציין כי דיירי שלושת הבתים שנשרפו כליל פונו החוצה מבתיהם, ולא נפגעו.

אש גם בחדרה - מסילות רכבת נפגעו

גם באזור חדרה פרצה דליקה שפגעה במערכת האיתות של הרכבות - מה שכנראה יגרום לפגיעה בתנועת הרכבות לא רק באזור העיר, אלא בכל הצפון. ברכבת ישראל עדיין לא יודעים לומר מתי יצליחו לתקן את התקלה, וכן טרם יצאה הודעה רשמית על ביטול נסיעות.

יש לציין כי נסיעות הרכבת פועלות, בינתיים, כסדרן, אך ייתכן שיהיו ביטולים או עיכובים. עם זאת, אין הודעה רשמית מהרכבת על הפסקת רכבות מנהריה, אך לציבור ממומלץ להתעדכן.