רווחי רבוע כחול נדל"ן זינקו ב-63% ל-36.5 מיליון שקל

מנכ"ל החברה, זאב שטיין: "מתחם השוק הסיטונאי הוא אחד האתגרים הגדולים שהיו בארץ. לתושבי ת"א מגיע סוף סוף קניון תל-אביבי אמיתי" ■ דיווחה על גידול של כ-42% בהכנסות מדמי שכירות

חברת רבוע כחול נדל"ן פרסמה היום (ב') את דוחותיה הכספים לרבעון הראשון בו רשמה החברה עלייה של כ-63% ברווח הנקי שהסתכם בכ-36.5 מיליון שקל וגידול של כ-42% בהכנסות מדמי שכירות. נזכיר כי החברה זכתה בשיתוף עם חברת גינדי בפרויקט השוק הסיטונאי עליו אמר היום מנכ"ל החברה, זאב שטיין "מתחם השוק הסיטונאי הוא אחד האתגרים הגדולים שהיו בארץ".

הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת 2010 הסתכם לכ- 51.3 מיליון שקל, עלייה של כ-76.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווח התפעולי נבע בעיקר מעליה בהכנסות מדמי שכירות ומהשינוי בשווי הוגן של נדל"ן להשקעה בתקופת הדוח מול התקופה המקבילה אשתקד.

גם בהכנסות מדמי שכירות רשמה החברה גידול של כ 41.5% שהסתכמו לסך של 45.8 מ' שקל, לעומת 32.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נבע בעיקר מהכנסות מנכסים חדשים - נכסים שהושלמה רכישתם ממגה קמעונאות בע"מ במהלך ספטמבר 2009.

תזרים המזומנים נטו מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של 2010 הסתכם לכ- 26.7 מ' שקל בהשוואה ל- 16.6 מ' ש"ח בתקופה המקבילה, עלייה של 60.8%.

ה- NOI לרבעון ראשון 2010 הסתכם ל- 44.5 מליון שקל וזאת בהשוואה ל- 31.4 מליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ב- NOI נובע מהגידול בהכנסות מדמי שכירות בתקופת הדוח מול תקופה המקבילה אשתקד.

לדברי זאב שטיין מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, "חוסנה הכלכלי של החברה והתזרים היציב, מאפשר לנו להיכנס לפרויקט השוק הסיטונאי, בביטחון ובאחריות שיביאו להצלחתו. מתחם השוק הסיטונאי שבו זכתה החברה הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר שהיו בארץ ובמיוחד בלב ת"א. מדובר על שכונת מגורים איכותית המשולבת בפארק גדול ומתחם מסחרי ייחודי. אנחנו מאמינים שלתושבי ת"א מגיע סוף סוף קניון תל-אביבי אמיתי".