מנהל מחלקת פיקוח על מוסדיים עוזב את האוצר

רו"ח טדי לין, מנהל מחלקת פיקוח על המוסדיים, פורש מאגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון באוצר ■ זאת זמן קצר לאחר שלא מונה לסגן בכיר במסגרת סבב המינויים של המפקח על הביטוח, פרופ' עודד שריג

רו"ח טדי לין, מנהל מחלקת פיקוח על המוסדיים, פורש מאגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון באוצר. זאת זמן קצר לאחר שלא מונה לסגן בכיר במסגרת סבב המינויים של המפקח על הביטוח, פרופ' עודד שריג. העובדה המפתיעה היחידה במסגרת סבב המינויים של שריג היתה אי מינויו של לין. לאור זאת, פרישתו של לין, הנמצא באגף שוק ההון כשמונה שנים וזוכה להערכה, אינה מפתיעה.

עם זאת, עזיבתו, יחד עם שורת המינויים שעליהם הודיע לאחרונה שריג, תוביל לסבב מינויים שני נרחב של מנהלי מחלקות - בעיקר בפעילויות גופים מוסדיים, מידע ודיווח ושוק ההון.

בחודשים האחרונים עזבו את האגף כמה בעלי תפקידים מרכזיים ובראשם המשנה יואב בן-אור והסגן הבכיר אריק פרץ. אליהם התווספה גם סגנית בכירה, רוני נויבאור, שהודיעה על פרישתה מהאגף, אך הסכימה להישאר בתפקידה מספר חודשים. על-פי ההערכות, אפשר שמחליפה של נויבאור יגיע מחוץ לאגף שוק ההון.

לאחרונה הודיע שריג על מינוי לי דגן לתפקיד המשנה לממונה, וכן על מינוי רג'ואן גרייב, אליאור גבאי, מגי בראום והילה בן חיים לסגנים בכירים חדשים.

ללין תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני בכלכלה. בין יתר הפעילויות באגף שבהן לקח חלק, הוא נמנה גם עם צוות הקמת קרנות המנוף. לפי ההערכות, לין ישתלב בעתיד בענף הביטוח.