מובייל מקס חושפת שת"פ עם וריזון - המניה מזנקת ב-30%

שיתוף הפעולה עם ענקית התקשורת החל בחודש אוגוסט 2009, במספר הזמנות עבודה בשווי כולל של כ-2.3 מיליון שקל ■ מנכ"ל מובייל מקס: "שיתוף הפעולה עם ורייזון מהווה ציון דרך משמעותי לחברה"

חברת מובייל מקס , המפתחת פתרון של "תקשורת אחודה" לטלפונים סלולאריים, חושפת היום (ג') כי חתמה על הסכם עם ענקית התקשורת וריזון , במסגרתו השיקה היום ורייזון שרות תקשורת אחודה המבוסס על מוצרי התוכנה של מובייל מקס. בתגובה לחשיפה זו המניה מזנקת בכ-30% במחזור ענק.

השרות מושק בתחילה במספר מדינות באירופה ובהמשך בארה"ב ובמדינות נוספות. שיתוף הפעולה עם ענקית התקשורת החל בחודש אוגוסט 2009, במספר הזמנות עבודה בשווי כולל של כ-2.3 מיליון שקל, במסגרתם מובייל מקס התאימה את שירותי מוצרי התוכנה של החברה למערכות רשת התקשורת של ורייזון ומכרה מוצרי תוכנה למערכות רשת התקשורת של ורייזון.

רענן כהן, מנכ"ל מובייל מקס, אמר בתגובה: "שיתוף הפעולה עם ורייזון, הנמנית בין חברות התקשורת הגדולות והמובילות בעולם, מהווה ציון דרך משמעותי לחברת מובייל מקס".

"השקת שרות תקשורת אחודה ע"י ורייזון , המבוסס על מוצרינו חושפת את אותנו למיליוני לקוחותיה העסקיים של ורייזון ומהווה פוטנציאל אדיר להרחבת החברה ולהגדלת המכירות בשנים הקרובות", הוסיף.

חברת ורייזון נחשבת לאחת ממפעילות התקשורת הגדולות והמובילות בעולם. ורייזון משרתת למעלה מ 130 מיליון לקוחות עסקיים ופרטיים. הכנסות החברה בשנת 2009 הסתכמו בכ-107.8 מיליארד דולר, הונה העצמי עמד על כ-17 מיליארד דולר והיא מעסיקה כ- 222,900 אלף עובדים בכל העולם.