לקראת הנפקה ורכישה גדולה? דירוג Aa1 לאג"ח אלביט מערכות

אלביט מערכות הרוויחה 49.7 מיליון דולר ברבעון הראשון, עלייה של 15% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ■ הרווח למניה הסתכם ב-1.15 דולר, גבוה יותר מציפיות השוק שעמדו על 1.09 דולר למניה

חברת אלביט מערכות, שפרסמה הבוקר (ה') את תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה, שוקלת ככל הנראה לרכוש חברה מסדר גודל בינוני-גדול.

חברת דירוגי האשראי מידרוג העניקה דירוג של Aa1 (בסולם מקומי) לאגרות חוב חדשות שאינן מובטחות בסכום כולל של עד 350 מיליון דולר אשר עשויות להיות מונפקות בעתיד על ידי אלביט מערכות.

בהנהלת אלביט מערכות מציינים, עם זאת, כי החברה טרם קיבלה כל החלטה ביחס להצעת ניירות ערך, או לגבי ההיקף, התנאים או תזמון הצעה כאמור, ואין כל וודאות כי הנפקת אג"ח של החברה תבוצע כלל.

הבוקר, כאמור, דיווחה אלביט מערכות, המנוהלת על ידי יוסי אקרמן, על תוצאות חלשות ברבעון הראשון של 2010, שכללו ירידה בהכנסות, ברווח הגולמי וברווח התפעולי. בחברה, לעומת זאת, מעודדים מהצבר האיתן ומחלקים דיבידנד בגין רווחי הרבעון, בהיקף של 36 סנט למניה שיחולק ב-7 ביוני. כך שלחברה לא חסרים מזומנים בקופה.

אלביט מערכות הרוויחה 49.7 מיליון דולר ברבעון הראשון, עלייה של 15% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח למניה הסתכם ב-1.15 דולר, גבוה יותר מציפיות השוק שעמדו על 1.09 דולר למניה, אך יש לציין כי החברה רשמה רווח חד פעמי של 12.8 מיליון דולר ממכירת Mediguide.

בשורה העליונה רשמה אלביט ירידה של 6% בהכנסות לרמה של 618 מיליון דולר, בעוד שבשוק ציפו ל-680.8 מיליון דולר.