לראשונה - בתחרות קקטוס הזהב 2010 תיפתח קטגוריה לסטודנטים. בתחרות יוכלו להשתתף רק סטודנטים הרשומים ללימודים בפועל ואינם מועסקים על-ידי משרד פרסום.
העבודות יישפטו על-ידי צוות שופטים נבחר מתוך שופטי הקקטוס, ול-3 המקומות הראשונים יוענקו פרסי קקטוס מיוחדים.
את פתיחת הקטגוריה יזמו איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" של חברות הפרסום, בשיתוף סיוון בן-חורין, ראש מסלול עיצוב לפרסום במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל.
כמו בתחרויות הפרסום המובילות בעולם, קטגוריית הסטודנטים נועדה לעודד את השאיפה למצוינות קריאטיבית בקרב הדור הצעיר ולסייע לו לבלוט ולהיחשף בפני תעשיית הפרסום.
קקטוס הזהב 2010 נערך על-ידי איגוד חברות הפרסום בשיתוף "גלובס", ומעניק את פרסי הקקטוס לפרסומות הקריאטיביות ביותר שנעשו בתחומים שונים במהלך השנה.
השנה תורחב התחרות למתכונת פסטיבל פרסום של יום מלא, במהלכו יתקיימו פאנלים ודיונים מקצועיים בנושאי פרסום וקריאייטיב, אשר ידונו בבעיות הבוערות בתחום. כמו כן ייערכו הקרנות של הפיינליסטים, ויוענקו הפרסים למנצחים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.