רדקום מרחיבה פעילות בברזיל: חתמה על עסקאות בכ-1.5 מיליון דולר

דוד ריפשטיין ונשיא ומנכ"ל רדקום: "החברה נכנסה להאצה ולתקופת צמיחה המוזנת ע"י המגמות הטכנולוגיות בשוק"

חברת רדקום הודיעה היום (ה') על חתימת שתי עסקאות חדשות בסכום ראשוני כולל של כ-1.5 מיליון דולר עם שני מפעילי תקשורת מובילים בברזיל. רדקום תספק למפעילי תקשורת אלה מערכות לפתרונות ניטור רשתות מתקדמות, המסייעות לחברות לשמור על רמת איכות שירותים גבוהה, במהלך השקת רשתות NGN ולאחריה.

העסקאות מצביעות על הדרישה ההולכת וגוברת למוצריה של רדקום בברזיל ושווקים מתפתחים אחרים שמתחילים לצמוח, כתוצאה מהשימוש של טכנולוגיות מתקדמות כגון NGN ושירותי קול מעל VoIP.

דוד ריפשטיין ונשיא ומנכ"ל רדקום, אמר היום: "רדקום נכנסה להאצה ולתקופת צמיחה המוזנת על ידי המגמות הטכנולוגיות בשוק. כדי לנצל את ההזדמנות ההולכת וגדלה, והמובלת ע"י חברות שפונות אלינו לפתרונות הבטחת איכות השירות, אנחנו ממשיכים להשקיע באופן משמעותי בערוצי המכירות שלנו, בפריסה רחבה בעולם".

לאחרונה הודיעה רדקום על מספר עסקאות נוספות. בחודש שעבר הודיעה החברה כי מפעיל תקשורת מוביל במרכז אירופה רכש את פתרון ה-Omni-Q של החברה לניטור איכות השירות של מערכת הUMTS- שלו. העסקה מוערכת בכ-1 מיליון דולר. כמו כן, הודיעה החברה כי ספק תקשורת מוביל בסין בחר בפתרון ה-Omni-Q לניטור רשת ה-G3 שלו.

מדוחותיה הכספיים של החברה לרבעון הראשון של השנה עולה כי ההכנסות הסתכמו בכ-4.4 מיליון דולר, גידול של כ-120%, לעומת כ-2 מיליון דולר ברבעון המקביל של 2009 וגידול של כ-5% בהשוואה לכ-4.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2009.זהו הרבעון הרווחי השני ברציפות. בנוסף, החברה הודיעה שהשיגה צבר הזמנות חזק ברבעון.