הג'וב החדש של חיים רביבו: מנכ"ל מגזין האופנה "BELLE"

רביבו הוא מבעלי המגזין שבשליטת איש העסקים ג'קי בן-זקן ■ ההתמודדות הראשונה של רביבו תהיה מול מגזין האופנה הבינלאומי "ELLE", הטוען כי מגזין "BELLE" הישראלי משתמש בשם דומה לו

כדורגלן העבר חיים רביבו ישמש כמנכ"ל מגזין האופנה "BELLE". רביבו הוא מבעלי המגזין, שבשליטתו של איש העסקים ג'קי בן-זקן.

"עולם האופנה הישראלי יצא בשנים האחרונות את גבולות הארץ, והיום מעצבים ישראליים מצליחים בבירות העולם", אומר רביבו, "גם לישראל מגיע לקבל איכות בינלאומית, ואני בטוח כי המגזין יעורר את התעשייה בישראל".

רביבו יוביל את שיווק המגזין והפיתוח העסקי.

ההתמודדות הראשונה של רביבו תהיה מול מגזין האופנה הבינלאומי "ELLE", הטוען כי מגזין "BELLE" הישראלי משתמש בשם הזהה לו.

מהנהלת מגזין האופנה "BELLE", שהופץ כבר ב-40 אלף עותקים, נמסר: "אנו גאים לעמוד בשורה אחת באיכות ותוכן עם המגזין היוקרתי ושמחים על ההזדמנות לארח בארץ שתי מנהלות בכירות של המגזין העולמי. אין ספק כי עולם האופנה הישראלי זוכה לתשומת-לב בינלאומית. אנו משוכנעים כי ההליך המשפטי יסתיים ברוח טובה, ואנו נמשיך לספק לקוראינו הישראליים חוויית אופנה באיכות שלא נראתה עד היום בארץ".

עוד הוסיפו מהנהלת המגזין הישראלי כי "המילה 'BELLE' נבחרה בשל המשמעות שלה בצרפתית, 'אישה יפה'. בנוגע לטענת האיכות הזהה, המגזין הישראלי אכן עומד בסטנדרטים בינלאומיים, והוא מעורר עניין רב בישראל, וקשה לנו להאמין שבית משפט בישראל יאשים מישהו על תו איכות".

מנכ"ל תחום התקשורת בקבוצת בן-זקן הוא שמעון אלקבץ. את המגזין עורכת טלי ברזילי-זוננפלד, שהיתה בעבר כתבת כלכלית ב"מעריב" וכיהנה כעורכת הראשית של רשת המגזינים SBC. המשנה לעורכת היא בת-שבע בנמו, והמעצבת הראשית היא נועה שלו-רט.

המגזין מונה 260 עמודי כרומו ובהם חדשות האופנה מהארץ ומהעולם.