אקסלנס מדווחת: רווח נקי של 38 מיליון שקל ברבעון הראשון

בשורה העליונה נרשם גידול של 23.5% בהכנסות לרמה של כ-168 מיליון שקל ■ ההכנסות מדמי ניהול של קופות גמל וקרנות פנסיה גדלו מ-52 ל-61 מיליון שקל וההכנסות מדמי ניהול קרנות נאמנות וניהול תיקים זינקו מ-17 ל-50 מיליון שקל ברבעון

בית ההשקעות אקסלנס מדווח היום (א') על ירידה קלה ברווח הנקי ברבעון הראשון של 2010 לרמה של 38 מיליון שקל לעומת 39 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה העליונה נרשם גידול של 23.5% בהכנסות לרמה של כ-168 מיליון שקל לעומת 136 מיליון שקל ברבעון המקביל.

ההכנסות מדמי ניהול של קופות גמל וקרנות פנסיה גדלו מ-52 ל-61 מיליון שקל וההכנסות מדמי ניהול קרנות נאמנות וניהול תיקים זינקו מ-17 ל-50 מיליון שקל ברבעון, לאחר שהקרנות של פריזמה מוזגו לתוך פעילות הקרנות של אקסלנס.

ההכנסות מתעודות סל ופיקדון זינקו מ-14 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד לכ-32 מיליון שקל ברבעון הראשון השנה.

אקסלנס החל את הרבעון עם היקף נכסים מנוהל של כ- 55 מיליארד שקל וסיימה אותו עם 57.3 מיליארד שקל, גידול זה נפרש על כל תחומי הפעילות של החברה. בהשוואה לרבעון המקביל ב-2009 נרשם גידול של 61% בהיקף הנכסים המנוהלים.

דוד ברוך, מנכ"ל אקסלנס, אמר עם פרסום התוצאות כי "במהלך הרבעון הרחיבה החברה את פעילותה במגוון תחומים ובכלל זה -מול מערכי ההפצה, תוך חיזוק התשתיות בתחום זה לרבות מערכי המחקר, האנליזה והשיווק, וכן הנפיקה מוצרים מובנים חדשים וקרנות נאמנות חדשות. אנו שבעי רצון מהגידול בהכנסות וביחסים התפעוליים ומתכוונים להמשיך את המגמה".

"באשר לאירועים בשווקים עם התעצמות המשבר באירופה, אלו רק בבחינת תזכורת בדבר מחויבותנו להמשיך ולפעול בכול תחומי הפעילות תוך הקפדה על ניהול סיכונים והיערכות גם לתרחיש של הימשכות המשבר".