3 משרדים עלו לגמר במכרז על תקציב המיתוג של ירושלים

היקף התקציב - כ-5 מיליון שקל ■ לשלב הגמר הגיע משרד ארד תקשורת, שאחד מבעליו, אייל ארד, שימש כיועץ לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ■ כן הגיעו לגמר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וערמוני

3 משרדי פרסום עלו לגמר במכרז על תקציב הפרסום למגזר הכללי של עיריית ירושלים.

המכרז, שיצא לדרך לפני חודשים אחדים, יחלק תקציב בהיקף של 5 מיליון שקל לפעילות בשני מגזרים: 2.5 מיליון שקל יוקצו לפרסום במגזר הכללי, ו-2.5 שקל יוקצו לפרסום במגזרים אחרים (חרדים וערבים).

ל"גלובס" נודע כי לשלב הגמר במכרז על תקציב הפרסום הכללי הגיע משרד ארד תקשורת, שאחד מבעליו, אייל ארד, שימש כיועץ לראש עיריית ירושלים המכהן, ניר ברקת. כן עלו לשלב הגמר אדלר-חומסקי&ורשבסקי ומשרד הפרסום ערמוני.

תקציב המיתוג של ירושלים מיועד להגדיל את מספר התיירים שמגיעים כיום לעיר לכ-10 מיליון תיירים בשנת 2020. בנוסף, המיתוג יתמקד בהפיכתה של ירושלים לעיר שמשקיעה בחינוך ובהשכלה גבוהה. כמו כן, המיתוג נועד לנסות ולשמור על הצעירים בעיר. הליך המיתוג של העיר צפוי לקחת לפחות כשנה.

לפי עיריית ירושלים, עיקר השיקול בבחירת המשרד יהיה המשקל הכספי בהצעה. בעירייה דחו את הטענות בדבר קשרים פוליטיים לשני המשרדים, והדגישו כי מדובר במכרז מקצועי שבו תתקבל ההצעה הראויה והמקצועית ביותר.