המאמן היקר בעולם בדרך לקבוצה העשירה בעולם

ז'וזה מוריניו אמר לאחר הזכייה בצ'מפיונס ליג עם אינטר: "העבודה שלי כאן הסתיימה, עשיתי היסטוריה. עכשיו אעבור לריאל מדריד, אני רוצה להפוך למאמן הראשון שזוכה בליגת האלופות עם 3 קבוצות שונות"

שידוך טבעי? רגע אחרי שזכה אתמול (שבת) בצ'מפיונס ליג והשלים טרבל מדהים העונה, אחרי שניצח עם אינטר 0-2 את באיירן מינכן, הודה ז'וזה מוריניו, מאמנה של הקבוצה האיטלקית, כי הוא בדרך להחליף מועדון. ככל הנראה, היעד הבא הוא ריאל מדריד.

"העבודה שלי כאן הסתיימה, עשיתי היסטוריה עם אינטר", אמר לכלי התקשורת הפורטוגלי, שנחשב למאמן היקר בעולם עם שכר בסיס שנתי של 12 מיליון אירו. "אני אגייס מוטיבציה בקבוצה חדשה. לשחק מול ברצלונה בספרד? זה יכול להיות אתגר גדול. אני חושב שכל שחקן וכל מאמן רוצה להגיע בקריירה שלו לריאל מדריד. אני רוצה להפוך למאמן הראשון שזוכה בליגת האלופות עם שלוש קבוצות שונות".

בדברים לתחנת הטלוויזיה הגרמנית SAT1, נשמע מוריניו ברור הרבה יותר כשאמר חד משמעית: "אני עובר לריאל".

על-פי "הטיימס", ריאל מדריד תיאלץ לשלם לאינטר פיצויים בשווי 14.5 מיליון ליש"ט לאינטר במידה ומוריניו יעבור לאמן אותה, שכן הפורטוגלי מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות באיטליה. העניין הזה לא אמור להוות בעיה עבור הקבוצה, הנחשבת לעשירה בעולם: הכניסה בעונה הקודמת מעל מ-400 מיליון אירו, שיא כל הזמנים עבור קבוצת כדורגל. שכרו של מוריניו במדריד אמור לעמוד על כ-40 מיליון ליש"ט לארבע שנים.