רבעון רביעי ברציפות של רווחים לחברת ביו ויו

החברה רשמה רווח נקי של כ-356 אלף שקל ברבעון הראשון של 2010 לעומת הפסד של כ-788 אלף שקל ברבעון המקביל ב-2009

חברת ביו ויו, העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות לגילוי סרטן, דיווחה היום על המשך מגמת הרווחיות, גידול בהכנסות ועל שיפור בתוצאותיה לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה רווח נקי של כ-356 אלף שקל ברבעון הראשון של 2010 לעומת הפסד של כ-788 אלף שקל ברבעון המקביל ב-2009. הכנסות החברה ברבעון עמדו על 5.7 מיליון שקל, גידול של יותר מ-5% לעומת הרבעון הראשון של 2009 וגידול של כ- 14% בהכנסות החברה הדולריות. (כל הכנסות החברה נקובות במטבע חוץ).

ביו ויו הציגה תזרים מזומנים חיובי מפעולות שוטפות של יותר מ-1.1 מיליון שקל.

אלן שוויבל, מנכ"ל ביו-ויו אמר עם פרסום התוצאות כי "אנחנו מרוצים מאד מהמשך התקדמות החברה לעבר עמידה ביעדיה ב-2010. אנו מחוזקים מכך שחרף רבעון ראשון קשה באופן מסורתי ובמיוחד השנה בעקבות קשיי מזג האויר במדינות היעד שלנו, החברה המשיכה לחזק את מעמדה בשוק תוך הגברת אמון המשקיעים ביכולתה של החברה לייצר רווחים ומזומנים. העובדה שהחברה מציגה רבעון רביעי רצוף של רווחיות מראה שתוצאות 2009 אינן מקריות וימשיכו ללוות את החברה בעתיד".

שוויבל המשיך וציין כי החברה ממשיכה על פי התוכניות במאמציה לקידום פיתוח הבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן הריאה כל זאת במקביל לעמידה ביעדי פיתוח השוטפים והרחבת אפליקציות על בסיס המוצרים הקיים. בנוסף החברה בוחנת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופים שונים לחיזוק סל המוצרים של החברה וחותמת הסכמי הפצה בעולם לחיזוק נתח השוק שלה.