חברת "ברנד פור יו", יצרנית "המותג" - המותג הפרטי של הרשת הרביעית, נכנסת לראשונה לשיתוף-פעולה עם קבוצת נטו מלינדה, יצרנית "טיבון ויל".
במסגרת שיתוף-הפעולה תושק סדרת מוצרי בשר חדשה, הכוללת קבבים, סטייקים והמבורגרים באריזות 400 גרם ו-500 גרם.
בסדרת הבשרים החדשה של "המותג" הושקעו כ-200 אלף שקל.
לאחרונה חתמה חברת "ברנד פור יו" הסכם עם חברת "דיסקבל" מאירופה, המתמחה בשיווק מוצרי מזון לשוק היהודי והשוק הכשר באירופה, לייצוא של כ-60 מוצרים של "המותג" לבלגיה ולהולנד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.