ברנד פור יו יוצאת בשיתוף-פעולה עם נטו, יצרנית טיבון ויל

"ברנד פור יו" היא יצרנית "המותג" - המותג הפרטי של הרשת הרביעית ■ במסגרת שיתוף-הפעולה תושק סדרת מוצרי בשר חדשה הכוללת קבבים, סטייקים והמבורגרים, בהשקעה של כ-200 אלף שקל

חברת "ברנד פור יו", יצרנית "המותג" - המותג הפרטי של הרשת הרביעית, נכנסת לראשונה לשיתוף-פעולה עם קבוצת נטו מלינדה, יצרנית "טיבון ויל".

במסגרת שיתוף-הפעולה תושק סדרת מוצרי בשר חדשה, הכוללת קבבים, סטייקים והמבורגרים באריזות 400 גרם ו-500 גרם.

בסדרת הבשרים החדשה של "המותג" הושקעו כ-200 אלף שקל.

לאחרונה חתמה חברת "ברנד פור יו" הסכם עם חברת "דיסקבל" מאירופה, המתמחה בשיווק מוצרי מזון לשוק היהודי והשוק הכשר באירופה, לייצוא של כ-60 מוצרים של "המותג" לבלגיה ולהולנד.