איפה הכי כדאי לאמן בארה"ב? ב-NBA

ברשימת 10 המאמנים המרוויחים בספורט האמריקני בעונה האחרונה של "פורבס", מככבים שישה מאמני ‏NBA‏, ובנוסף ארבעה מאמני ‏NFL‏; מוביל את הרשימה פיל ג'קסון, מאמן הלייקרס, עם שכר שנתי של 10.3 מיליון דולר

ה-‏NBA‏ היא אמנם רק הליגה השלישית בפופולאריות שלה בארה"ב, אבל בכל הנוגע לשכר שהיא מחלקת היא עדיין נחשבת לליגה שהכי כדאי לעבוד בה במדינה. מלבד שכר השחקנים הממוצע שנחשב לגבוה מבין הליגות המקצועניות בארה"ב (5.3 מיליון דולר לעונה ב-2009/10), גם המאמנים ב-‏NBA‏ זוכים לשכר גבוה יחסית.

ברשימת 10 המאמנים המרוויחים בספורט האמריקני בעונה האחרונה של "פורבס", מככבים שישה מאמני ‏NBA‏, ובנוסף ארבעה מאמני ‏NFL‏. מוביל את הרשימה פיל ג'קסון, מאמן הלייקרס, עם שכר שנתי של 10.3 מיליון דולר. אחריו מדורגים שני מאמני ‏NFL‏ - במקום השני ביל בליצ'יק, המאמן האגדי של ניו אינגלנד פטריוטס, עם שכר שנתי של 7.5 מיליון דולר, ושלישי מייק שנהאן מוושינגטון רד-סקינס עם 7 מיליון דולר.

משלימים את העשירייה: לארי בראון (‏NBA‏, שארלוט בובקאטס) 7 מיליון דולר; פיט קארול (‏NFL‏, סיאטל סיהוקס) 7 מיליון; מייק ד'אנטוני (‏NBA‏, ניו יורק ניקס) 6 מיליון; דון נלסון (‏NBA‏, גולדן סטייט ווריירס) 6 מיליון; גרג פופוביץ' (‏NBA‏, סן אנטוניו ספרס) 6 מיליון; ג'ף פישר (‏NFL‏, טנסי טיטאנס) 5.75 מיליון; דוק ריברס (‏NBA‏, בוסטון סלטיקס) 5.5 מיליון.