אחרי שנים: מלון יוקרתי מוקם בנתניה ב-100 מיליון דולר

מלון איילנד נבנה על ידי חברת בר-זן נדל"ן ותיירות שמורכבת מחברת זנזורי נדל"ן בניהולו של רפי זנזורי ומקבוצת ציון בריגה בניהולו של יעקב בריגה

אחרי שנים של היעדר בניית מלונות יוקרה בנתניה מוקם בימים אלה מלון סוויטות יוקרתי על חוף נתניה בהשקעה של כ-100 מיליון דולר.

מלון איילנד נבנה על ידי חברת בר-זן נדל"ן ותיירות שמורכבת מחברת זנזורי נדל"ן בניהולו של רפי זנזורי ומקבוצת ציון בריגה בניהולו של יעקב בריגה. שטח המגרש, הממוקם בשדרות בן עמי על קו הצוק בנתניה, הוא כ-4.8 דונם והשטח הבנוי של המלון צפוי לכלול כ-12 אלף מ"ר.

המלון ישתרע על פני 30 קומות ויכלול 145 דירות נופש בתוספת פנטהאוז דופלקס ומיני פנטהאוז דופלקס. 25 הקומות הראשונות יכללו חמש דירות נופש כל אחת, שלוש מהן בשטח 70 מ"ר ושתיים בשטח 55 מ"ר. קומות 26-29 יכללו חמש דירות דופלקס כל אחת, בשטח של 140 מ"ר. בקומה השלישית ימוקם הפנטהאוז דופלקס בשטח 380 מ"ר, כולל בריכה וג'קוזי ומיני פנטהאוז דופלקס בשטח 244 מ"ר.

המלון אף יכלול טרקלין עסקים, בריכת שחייה, חדר כושר, שירותי ספא ובית כנסת. המלון, שייפתח בספטמבר, נבנה לפני תוכנית מאושרת שמייעדת את השטח למלונאות מיוחדת.