היענות מלאה בהנפקת דלק נדל"ן: תשובה הזרים 64 מיליון שקל

מנכ"ל החברה: "ההצלחה של הנפקת הזכויות נותנת רוח גבית לחברה ומעידה על אמון בעלי המניות בה; ההשלמה המוצלחת של הנפקת הזכויות היום מהווה חיזוק חשוב לבסיס ההון של החברה"

חברת דלק נדל"ן , בניהולו של ערן מיטל, השלימה היום בהצלחה את הנפקת הזכויות שלה וגייסה כ-126 מיליון שקל, עם שיעור היענות מושלם של 100%. בעל השליטה בחברה, יצחק תשובה, ניצל, בהתאם להתחייבותו בתשקיף ההנפקה, את מלוא חלקו בזכויות (כ-50.7%) והזרים אל החברה 64 מיליון שקל. גם שאר בעלי המניות בחברה ניצלו את חלקם בזכויות, ובראשם בנק הפועלים וקבוצת דלק.

‏מהחברה נמסר כי "הצלחת התהליך מצביעה על האמון של בעלי המניות בחברה והיא מהווה חלק מיישומה של התכנית האסטרטגית של דלק נדל"ן, אותה מוביל המנכ"ל ערן מיטל, כשבמסגרת תכנית זו מומשו מתחילת שנת 2009 נכסים בהיקף כספי של למעלה מ-2 מיליארד שקל, כאשר מתחילת שנת 2010 בלבד, נמכרו נכסים בשווי של למעלה מ-820 מיליון שקל לפי שווי דומה לשווי הרשום בספרים".

ערן מיטל, מנכ"ל החברה: "ההצלחה של הנפקת הזכויות נותנת רוח גבית לחברה ומעידה על אמון בעלי המניות בה. החברה ממשיכה לפעול בהתאם לתוכנית האסטרטגית שלה וההשלמה המוצלחת של הנפקת הזכויות היום מהווה חיזוק חשוב לבסיס ההון של החברה".

הנפקת הזכויות המתוכננת העיבה על מניית דלק נדל"ן והיא נחתכה בכ-50% מתחילת השנה.

עם השלמת ההנפקה היום, חזרה המניה למגמה החיובית שאפיינה אותה ב-2009 (עלייה של 31%) והיום היא עולה בכ-7%. הזרמת ההון תסייע לחברה לעמוד בתשלום הקרוב למחזיקי האג"ח בגובה של 220 מיליון שקל.‏