כמות האופציות שגיל שויד יקבל בצ'ק פוינט תגדל השנה ב-50%

שויד ממשיך זו השנה השלישית להסתפק בשכר מינימום ובאופציות במחיר השוק ■ צ'ק פוינט מספקת פתרונות אבטחת אינטרנט ומידע, והיא נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 6.4 מיליארד דולר

גיל שויד, יו"ר ומנכ"ל צ'ק פוינט ואחד ממייסדיה, התייחס לפני מספר שבועות לנושא הגבלת שכר הבכירים, ואמר שהוא מתנגד לכך, משום שלרוב, לדעתו, הרגולוציה לא מביאה תועלת. אבל בכל הקשור לשכר שלו, שויד ממשיך זו השנה השלישית לוותר על שכר ובונוס, למעט שכר מינימום שמגיע לו לפי חוק. כך עולה מהזימון לאסיפת בעלי המניות של צ'ק פוינט.

1.5 מיליון אופציות

ובכל זאת, אין כמובן סיבה לרחם על שויד, שגם השנה ימשיך לקבל אופציות. כך, הוא אמור לקבל 1.5 מיליון אופציות במחיר השוק ביום האסיפה, ולא מיליון אופציות כשם שנהג לקבל בשנתיים האחרונות. בהנחה שהאופציות ימומשו, שווי המניות לפי מחיר השוק הנוכחי של צ'ק פוינט הוא כ-46 מיליון דולר.

שויד הוא בעל המניות הגדול ביותר בצ'ק פוינט, והוא מחזיק כיום ב-15% ממניות החברה, ששוויין עומד כיום על כ-993 מיליון דולר, ובידיו 7.4 מיליון אופציות שניתנות למימוש ב-60 הימים הקרובים, ומחיר המימוש שלהן נמוך ממחיר השוק. סגן היו"ר, מריוס נכט, מחזיק ב-9.1% ממניות החברה, והקרנות FMR ו-Ameriprise Financial מחזיקות ב-6.8% ו-5.5% מהמניות בהתאמה.

צ'ק פוינט מספקת פתרונות אבטחת אינטרנט ומידע, והיא נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 6.4 מיליארד דולר.

אסיפת בעלי המניות תיערך במשרדי החברה בתל-אביב ב-29 ביוני, ובעלי המניות יתבקשו להצביע בה גם על בחירה מחדש של שישה דירקטורים ובהם שויד ונכט. כמו כן, הם יתבקשו לאשר את מינוי משרד קוסט פורר גבאי & קסירר כרואי החשבון של החברה.

צ'ק פוינט סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות של 245.1 מיליון דולר ורווח נקי בסך 98 מיליון דולר. בנטרול הפחתות של נכסים בלתי מוחשיים ורישום תגמול האופציות לעובדים, הרווח הנקי פרופורמה של החברה הגיע ל-116.8 מיליון דולר.