פרומו העירום של "ארץ נהדרת" עלה לגמר תחרות הפרומואים פרומקס

עוד עלו לגמר הפרומו של רשת לתוכנית "צחוק מעבודה" ו-3 פרומואים של HOT לסדרה "חצויה" ולשירות ה-VOD

5 מועמדויות לגופי שידור ישראלים בתחרות הפרומואים היוקרתית פרומקס. פרומואים של רשת, קשת ו-HOT עלו לשלב הגמר בתחרות החשובה בתחום הנערכת מדי שנה בלוס אנג'לס.

HOT היא המובילה מקרב גופי השידור הישראלים עם 3 מועמדויות - קידום לתוכנית "חצויה" בתחום הילדים והנוער ושני קמפיינים לשירות ה-VOD.

מחלקת הפרומו של רשת זכתה למועמדות בקטגוריית "ספוט קידום לתוכנית בידור", בעבור "צחוק מעבודה".

מעניינת במיוחד היא מועמדותו של "קמפיין העירום" להשקת "ארץ נהדרת" של קשת, שזכה להערכה ולמועמדות למרות הסערה שיצר בארץ. הפרומו עורר סערה ציבורית ותקשורתית ואף הוביל להתכנסות מיוחדת של ועדת החינוך של הכנסת בעקבות השתלחויות מצד ח"כ יעקב כ"ץ.

כזכור, בפרומו המדובר נראו כל חברי הקאסט של תוכנית הסאטירה כשהם עירומים וצבועים בצבעי גוף. את הפרומו ביים יונתן גורפינקל תחת הניהול הקריאטיבי של ירון גת, סמנכ"ל הפרומו של קשת.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988