שקלאר: "נתמודד על זכויות הכדורגל אם לוזון לא יקרע אותנו במחיר"

מנכ"ל רשות השידור הודיע כי בכוונתו להמשיך את ההתקשרות עם ההתאחדות לכדורגל לשידור המשחק המרכזי של ליגת העל בעונת 2010/11, ובנוסף לחזור לשדר את הנבחרת במסגרת מוקדמות יורו 2012

"נתמודד גם על זכויות השידור של המשחק המרכזי מליגת העל בכדורגל, וגם על הזכויות של נבחרת ישראל בכדורגל, אם אבי לוזון לא יקרע אותנו במחיר". את המסר הזה העביר היום (ד') מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, ליו"ר ההתאחדות.

הדברים נאמרו במסגרת אירוע חגיגי של רשות השידור לקראת פתיחת משחקי גביע העולם בדרום-אפריקה, אותם ישדר ערוץ 1 החל מ-11 ביוני.

זכויות השידור של המשחק המרכזי נמכרו העונה לערוץ 1 תמורת סכום של 3.1 מיליון דולר, אחרי שאף גוף לא הביע עניין בזכויות. בראיון ל"גלובס" בחודש שעבר אמר לוזון כי "הפעם נתמחר את המשחק המרכזי בסכום יותר גבוה".

הרייטינג הממוצע לשידורים עמד על קרוב ל-10%, וההתאחדות אמורה לצאת בימים הקרובים למכרז על "המשחק המרכזי", אחרי שההסכם עם רשות השידור הסתיים.

לגבי הזכויות של נבחרת ישראל, מדובר בזכויות למשחקי הבית של קמפיין מוקדמות יורו 2012. בקמפיין הקודם (מוקדמות מונדיאל 2010) שילמה זכיינית ערוץ 2 רשת כ-5.2 מיליון שקל עבור שידור חמשת משחקי הבית של הנבחרת. הקמפיין הבא (מוקדמות יורו 2012) יחל בספטמבר.