בית ההשקעות צ'רדן: מניית טאואר תזנק ב-126% ל-3.1 דולר

אתמול הודיעה החברה חתמה על הסכם עם בנק לאומי ובנק פועלים לפיו, היא תקדים תשלום בסך 20 מיליון דולר על חשבון התשלום הראשון של ההלוואות שלה

חוזרים ומתעקשים: בית ההשקעות האמריקני צ'רדן חוזר היום (ה') ושב על המלצתו למניית טאואר במחיר יעד של 3.1 דולר למניה, גבוה ב-126% ממחיר הנעילה שלה אמש בניו יורק.

אתמול דיווחה החברה כי חתמה על הסכם עם בנק לאומי ובנק פועלים לפיו היא תקדים תשלום בסך 20 מליון דולר על חשבון התשלום הראשון במסגרת לוח הסילוקין של ההלוואות שלה, אשר מועד פירעונו המקורי היה 30 בספטמבר 2011, וזאת בזכות שיעורי הרווחיות התפעוליים המשופרים שהשיגה החברה לאחרונה, אשר היו גבוהים משמעותית מהצפוי.

כצעדי המשך לכך, החברה עובדת על RESTRUCTURE לקראת ארגון מחדש של חובותיה לבעלי האג"ח והבנקים, במגמה להמשיך ולחזק את מאזן החברה, איתנותה הפיננסית ומבנה החוב שלה, כמו גם לאפשר את המשך הצמיחה המשמעותית המתוכננת על פי התוכנית העסקית של החברה.

בצ'רדן מסבירים כי פירעון ההלוואות המוקדם חיובי לחיזוק מאזנה, שכן היסטורית מינוף החברה לחץ מאוד על מנייתה. למרות המכירות האחרונות, ביחד עם כל השוק, מניית החברה במחירה הנוכחי (1.37 דולר) מציעה, לדעת כלכלני צ'רדן אפשרות להכניס כסף על מנת שיעבוד היטב עבורם. לדידם של הכלכלנים, מניית החברה מתומחרת כרגע בחסר רב.