רוקדים את הקיץ: פסטיבל "מחולוהט 2010" יחל ב-1 באוגוסט

התוכנית האמנותית של פסטיבל "מחולוהט 2010" תכלול את מיטב מופעי המחול שהועלו בארץ בשנתיים האחרונות בתחומי המחול העכשווי, המזרחי והפלמנקו

אירועי פסטיבל "מחולוהט 2010" יתקיימו, כמדי שנה, במתחם סוזן דלל בשכונת נווה-צדק בתל-אביב בין ה-1 ל-31 באוגוסט ויכללו 84 מופעים, מתוכם 19 בכורות בביצוע אמנים ישראלים לצד הרכבים אורחים מספרד, צרפת וצ'כיה.

התוכנית האמנותית של האירוע נחשפה השבוע, ותכלול את מיטב מופעי המחול שהועלו בארץ במהלך השנתיים האחרונות בתחומי המחול העכשווי, המזרחי, הפלמנקו, וכן שילוב תנועה באמנויות במה שונות.

המופעים האורחים מחו"ל שישתלבו באירוע הם "אפקט הכוריאוגרפיה 2", בביצוע רקדני בית האופרה מפריז, שיכלול יצירות של הכוריאוגרפים ניקולס פול, חוזה מרטינז וברונו בושא. התיאטרון השחור מפראג יעלה את המופע "אפריקנייה", וכן יוקדשו עשרה ימים לאירועי "מדרידנסה" על טהרת המחול הספרדי (בין ה-1 ל-10 ביולי). במהלך עשרת ימים אלה יתקיימו בין השאר הופעות של רקדנית הפלמנקו איידה גומז, להקתו של אנטוניו נאחרו, להקת "הבלט הספרדי החדש" וערב משולב של להקות המחול של חסוס פסטור ושרון פרידמן.

שיאו של ה"מדרידנסה" יהיה המופע "חגיגה ספרדית", שיתקיים ב-4 ביולי בהשתתפות כל משתתפי האירוע, שאליהם תחבור זמרת הלדינו הבינלאומית יסמין לוי.

בין אמני המחול הבולטים שיעלו מופעים חדשים בבכורה עולמית במהלך פסטיבל "מחולוהט 2010" נמנים להקת תיאטרון המחול של רנה שיינפלד במופע "סוסה". תמר בורר ותמרה ארדה יעלו את המופע "אנה", עינת גנץ ורייצ'ל ארדוס יעלו את המופע "OU", קבוצת DaNaka dance את המופע "אגו-בס", וכן מופעים חדשים של ענת גרגוריו, בלט ירושלים, אלינה פיצ'רסקי, להקת קמע במופע "הברווזון המכוער", תרצה ספיר במופע "ריקוד נטו", עידן שרעבי, שרון וזנה במופע "אחד לטנגו", דפי אלטבב שתארח את מאמי שימיזאקי, רונית זיו במופע "בנדיט", סיגל זיו במופע "מוזאיקה", להקת "פורטל" במופע "3 יצירות: לילה חוב, גנאוויה, בין הגלוי לנסתר" ועוד.

כמו כן יועלו מיטב יצירות מחול ישראליות מקוריות בביצוע אנסמבל באר-שבע, להקת המחול האתיופית "ביתא", עידו תדמור, יוני סוטחי, להקת הבלט האפריקאי, קבוצת המחול של נעה דר, להקת המחול "קמע", להקת המחול "פרסקו", להקת המחול הקיבוצית, אנסמבל סיגמא, להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק, טניה וינוקור ותיאטרון פלמנקו פיוז'ן, להקת הפלמנקו COMPAS, להקת ורטיגו, להקת המחול של יסמין גודר, סילביה דוראן שתארח את דייויד סנצ'ז, להקת המחול של נדין אנימטו ועוד רבים.

מחירי הכרטיסים למופעי "מחולוהט 2010" ינועו בין 190 ל-320 שקלים.

הרשימה המלאה בתוספת פירוט מועדים, שעות ומחירי כרטיסים מופיעה באתר הרשמי של מרכז סוזן דלל: www.suzannedellal.org.il