דירקטור באולטרה שייפ הרוויח כ-100 אלף שקל ביום

(עדכון) - אברהם גליקסמן רכש אתמול מניות החברה ב-207 אלף שקל - והמניה זינקה היום ב-53% ■ הסיבה לזינוק: כתבה מחמיאה במגזין "טיים"

עוד חוזר הניגון: לאחר שזכתה לכתבה אוהדת מאופרה ווינפרי, חברת אולטרה שייפ קיבלה אתמול (ג') מחמאות גם ממגזין "טיים" האמריקני, שכותרתה "הסיליקון ואלי של ישראל בתחום טכנולוגיית היופי".

כמו אז, גם היום הגיבה המניה בעלייה חדה של 53%. מי שמרוצה מאוד מהזינוק הוא אברהם גליקסמן, דירקטור באולטרה שייפ שמחזיק ב-0.9% ממניות החברה. בעיתוי מדהים, גליקסמן רכש אתמול כ-6.3 מיליון מניות החברה תמורת 207 אלף שקל, כך שעם הזינוק היום במניה הוא הרוויח על חבילה זו בלבד כ-100 אלף שקל. גליקסמן מחזיק בסך הכל ב-21.2 מיליון מניות אולטרה שייפ.

בחזרה לכתבה ב"טיים". הכתב דייוויד קאופמן הגיע למטה החברה ביקנעם והכין עליה כתבת פרופיל עבור ה"טיים". הוא פותח את הכתבה בתיאור יקנעם כמרכז גדול של חברות לפיתוח טכנולוגיית אסתטיקה - אולי הגדול בעולם; חברות העוסקות בפיתוח טכנולוגיה לטיפול בקמטים, הסרת שיער, אקנה, השטחת בטן ועוד.

בכתבה ישנו הסבר על הטכנולוגיה של אולטרה-שייפ, "בה השתמשו יותר מ-200 אלף פעמים ב-57 מדינות". החברה, כידוע, מפתחת מכשיר להצרת היקפים בעזרת אולטרה-סאונד. לחברה מוצר חדש והיא מקיימת בניסוי גדול בדרך להגשת בקשה מחודשת לאישור FDA (מינהל המזון והתרופות בארה"ב).

"אולטרה-שייפ מקווה להשיג את אישור ה-FDA בתחילת 2011", כותב קאופמן. הוא מציין שאחת המשוכות שהחברה צריכה לעבור היא חוסר עקביות בתוצאות המוצר: מניסויים שערכה החברה בשנים 2004-2008, מטופלים שהשילו מהיקפם 3.3-6.3 ס"מ באזור הבטן, אך במקרים מסוימים מספר זה הגיע ל-10 ס"מ ויותר.

"אם ה-FDA ייתן אור ירוק, אולטרה-שייפ תזכה בשוק ענק בארה"ב כיוון שהיא כבר זכתה בהיכרות מצד אופרה ווינפרי", מציין קאופמן.