סלקום תשווק את סלולרי הדגל של סמסונג - ה-Wave

הדגם החדש של החברה הקוריאנית מציע לראשונה את מערכת ההפעלה החדשה - Bada, שפועלת באמצעות ממשק ה-TouchWiz שכולל חיבור לרשתות חברתיות ברשימת אנשי הקשר וגם אפשרות לעדכן את לוח הפגישות מהיומן של הג'ימייל והפייסבוק

חברת סלקום תשיק במהלך חודש יולי את מכשיר הדגל של סמסונג - Wave S8500. הדגם החדש של החברה הקוריאנית מציע לראשונה את מערכת ההפעלה החדשה - Bada. המערכת הזו פועלת באמצעות ממשק ה-TouchWiz המוכר של החברה בגרסה 3.0, המזכירה במקצת את חוויית הממשק של המכשירים הישנים יותר של סמסונג, אולם היא כוללת חיבור לרשתות חברתיות ברשימת אנשי הקשר וגם אפשרות לעדכן את לוח הפגישות מהיומן של הג'ימייל והפייסבוק. המערכת גם מאפשרת להתקין עליה אפליקציות מחנות היישומים של סמסונג.

מלבד זה, ה-Wave מגיע עם אחד המסכים הטובים ביותר לטלפונים שקיימים היום - Super AMOLED באיכות חדה במיוחד. מלבד זה, יש לו מסך בגודל 3.3 אינץ' ותמיכה בגלישה אלחוטית WiFi בתקן n המהיר יותר מהתקנים הנוכחיים הקיימים בסלולריים בשוק היום.

כמו כן, תוכלו למצוא כאן גם מצלמת 5 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי, מעבד ARM במהירות 1 ג'יגה הרץ, מצפן פנימי ו-GPS. ככל הנראה, לפחות עוד מפעילה סלולרית אחת תשיק אותו בישראל באותה תקופה.

סמסונג WAVE
 סמסונג WAVE