זירת ההימורים על המונדיאל רותחת: מהם סיכויי הזכייה?

ביום השלישי למשחקי המונדיאל, אתר ההימורים ויקטור צ'נדלר מעדכן את סיכויי הזכייה ■ ספרד הפייבוריטית - מובילה עם סיכוי של 7:2; אנגליה רק במקום הרביעי

התיקו המאכזב של נבחרת אנגליה והניצחון הדחוק של ארגנטינה על נבחרת ניגריה נותנים את אותותיהם הבוקר (א') על סיכויי ההימורים באתר ויקטור צ'נדלר, הנחשב למוביל בתחום הימורי הספורט. מומחי האתר עדכנו את תחזיות הזכייה עבור כל הנבחרות ומציבים הבוקר את נבחרת ספרד כמובילה לזכייה בטורניר עם סיכוי של 2:7 (35%). אחריה מדורגת ברזיל עם סיכוי של 1:4 (25%) ואת השלישייה המובילה נועלת נבחרת ארגנטינה, שאחרי הניצחון הראשון סיכוייה מוערכים בשיעור של 1:6 (16.6%).

נבחרת אנגליה, שהצליחה להשיג רק תיקו מול נבחרת ארה"ב במשחק הפתיחה שלה, נמצאת כעת במקום הרביעי עם סיכוי של 1:7 (14%). אחריה מדורגות, על פי סדר, הולנד, גרמניה, איטליה וצרפת. את רשימת המדינות נועלות ניו זילנד וצפון קוריאה: מי שיהמר על ניצחון של אחת מהמדינות בגביע העולם ויחזה בפלא מתרחש, יזכה לקבל 1000 דולר עבור כל דולר שישקיע. סיכוייה של הנבחרת המארחת, אגב, גבוהים אך לא בהרבה: בויקטור צ'נדלר מעריכים את סיכויי נבחרת דרום אפריקה סביב 1:125 - רק 0.8%.

באשר למשחק המרכזי של הערב, מהמרים בויקטור צ'נדלר כי סיכוייה של גרמניה לנצח את נבחרת אוסטרליה גבוהים ועומדים על 1:2, הסיכוי לתיקו הוא 1:3 ואילו הסיכוי לניצחון אוסטרלי הוא 2:13 בלבד.

תקופת המונדיאל נחשבת לתקופת שיא בכל הנוגע להימורי ספורט בכל העולם ושוברת שיאים גם במונדיאל הנוכחי: לצד ההימורים הקלאסיים על תוצאות משחקים ועל המנצחת הגדולה בטורניר יכולים ה"משקיעים" להמר באתרים מי תהיה הנבחרת שתבקיע את הגול הראשון, באיזו דקה יובקע השער המכריע, מי יהיה השחקן המבקיע, ועוד.

אתר וויליאם היל, אחד ממתחריו הגדולים של ויקטור צ'נדלר, מדווח בימים האחרונים על הימורי ענק מצד גולשים אשר מעמידים בסיכון מאות אלפי פאונד. כך למשל לקוח הימר בסכום של לא פחות מ-110,000 פאונד על ניצחון של נבחרת צרפת בטורניר, שסיכוייה נאמדים ב-1:8 בלבד. אם יזכה, צפוי הלקוח לקחת הביתה לא פחות מ-1.65 מיליון פאונד - הזכייה הגדולה ביותר בהימור על משחק כדורגל בכל הזמנים.