הראל סקעת הצטרף לקבוצת "מגדלי הצעירים" בת"א

הזמר רכש דירת 3 חדרים בשטח של 76 מ"ר נטו ומרפסת של 10 מ"ר בקומה ה-24 ■ עוד חברי קבוצה שייחשפו הערב: השחקנית והזמרת לירז צ'רכי, שרכשה דירת 3 חדרים בשטח דומה בקומה ה-14

אחרי ההופעה הקונטרוברסיאלית של ראש עיריית רמת גן בכנס לקוחות של מארגנת קבוצות הרכישה ענבל אור, מגיע תורו של הזמר הראל סקעת: נציג ישראל לאירוויזיון יופיע בכנס הלקוחות של "מגדלי הצעירים" הערב בהאנגר 11 בנמל תל אביב.

מסתבר שסקעת גם הצטרף לקבוצת הרכישה שמארגנת אור יחד עם קבוצת חג'ג' בתל אביב. הזמר רכש דירת 3 חדרים בשטח של 76 מ"ר נטו ומרפסת של 10 מ"ר בקומה ה-24. עוד חברי קבוצה שייחשפו הערב: השחקנית והזמרת לירז צ'רכי, שרכשה דירת 3 חדרים בשטח דומה בקומה ה-14.

בין חברי הקבוצה להקמת "מגדלי הצעירים" ניתן למצוא גם אישים בולטים שלא בהכרח עונים לתנאי ההצטרפות של "עד גיל 35" ששימש עד לא מזמן את מארגני הקבוצה: ד"ר משה דרוקר, עו"ד ורו"ח המתמחה בדיני מסים, מוותיקי הענף, וכן השחקן הוותיק עודד תאומי, הצטרפו לקבוצה. בחברת אור סיטי נדל"ן, יזמית הפרויקט, אישרו את הפרטים.

מחירי הדירות בפרויקט של אור סיטי נדל"ן וקבוצת חג'ג' מתחילים ב-950 אלף שקל לדירות 2 חדרים בשטח 62 מ"ר נטו ומרפסת של 10 מ"ר במחיר משוער של 950 אלף שקל; ודירות 3 חדרים בשטח 76 מ"ר נטו ומרפסת של 10 מ"ר מתחילות ב-1.3 מיליון שקל.

החל מהקומה השישית, עולה המחיר לדירה בכ-15 אלף שקל לכל קומה, על פי פרסומי החברה. ראוי לציין כי האופציה שרכשה אור לרכישת המגרש להקמת המגדל עומדת לפקוע בעוד כשבוע, ועד אז על החברה לשווק עוד כ-100 דירות מתוך 486 המתוכננות במגדל.