אם כל ההפגנות של החרדים - ואיפה שר המשטרה? ברומניה

דוברו של השר: "יציאתו של השר לחו"ל תוכננה מראש ונערכה עוד בטרם היה ידוע על כוננות השיא"

אלפי שוטרים נערכים בכוחות מתוגברים, צירי תנועה מרכזיים במרכז ובירושלים נסגרים, המדינה כולה מתכוננת ל"אם כל ההפגנות" של החרדים - אך השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', שאמור לפקד ולהיות אחראי על כל ההתנהלות - נמצא בימים אלו בחו"ל, כך נודע לחדשות 2 באינטרנט.

השר אהרונוביץ' ביקר בבולגריה וכעת הוא נמצא ברומניה. בלשכת השר וכן יועצו האישי אישרו את הידיעה. "יציאתו של השר לחו"ל תוכננה מראש ונערכה עוד בטרם היה ידוע על כוננות השיא שתוכננה רק בימים האחרונים", אמר לחדשות 2 באינטרנט דוברו של השר עידו מינקובסקי.

בשיחה עם ערוץ החדשות, אמר מינקובסקי: "השר לביטחון פנים מייצג את ממשלת ישראל בביקור בבולגריה ובהונגריה, במהלכו הוא חותם גם על הסכמים משותפים". לדבריו, "הוא נמצא בקשר עם הגורמים הרלוונטיים ומקבל עדכון שוטף".

דוברו של השר אמר כי הוא אמור לשוב לארץ רק מחר. "כשהוא יחזור - יערוך הערכת מצב בנושא. המשטרה ערוכה לכל התרחישים ומתכוננת, ועצם ההתעסקות בהימצאות השר לביטחון פנים בחו"ל היא קטנונית משום שהמשטרה ערוכה כהלכה", הוסיף הדובר.

"ההתרחשויות לא היו צפויות מראש. עלינו לשים את הזרקור על הדברים החשובים באמת. השר נותן גיבוי מלא לכוחות המשטרה ומדגיש כי אין פשרות לשלטון החוק", סיכם מינקובסקי.