"שיר הטרולולו" של בנק אגוד - בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת

Twisted Fly: הסרטון חולל השבוע 15% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות, כש-52% הביעו סנטימנט חיובי ביחס אליו

השבוע בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת ניצבת הפרסומת של בנק אגוד, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, לאחר שחוללה השבוע 15% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.

הפרסומת מקדמת את המהלך השיווקי החדש "חשבון הפוך גדול" של בנק אגוד, במסגרתו מציע הבנק הטבות בניהול החשבון ללקוחות חדשים.

הפרסומת עושה שימוש בשיר הטרולולו (Trololo), אותו ביצע הזמר הרוסי אדוארד חיל בסרטון שהופק בשנות ה-70.

השיחה ברשת אודות הפרסומת התחוללה ב-4 זירות שיחה: פורומים (48%), פייסבוק (24%), טוקבקים (20%) וטוויטר (8%).

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 78% מכלל השיחה על הקמפיין ברשת, דן בסנטימנט הגולשים אודות הפרסומת. 52% מהגולשים הביעו סנטימנט חיובי בנוגע לפרסומת, כאשר בין היתר נטען כי הפרסומת טובה והשיר אותו שרים השחקנים בפרסומת משעשע (58%), וכי הפרסומת מעבירה היטב את המסר (42%).

26% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי בנוגע לפרסומת, כאשר בין היתר נטען כי הפרסומת מגוחכת (50%) וכי היא מתיימרת להציג מהפך בעולם הבנקאות, אולם בפועל מדובר בהטבה מינורית (33%).

מחולל השיחה השני, שהיווה 22% מכלל השיחה ברשת, דן בסרטון הוויראלי המקורי שעליו מבוסס השיר בפרסומת.

80% מהגולשים חשבו כי עיתוי עליית הפרסומת עם שיר הטרולולו הינו מאוחר, מכיוון שהבאזז ברשת סביב השיר פג מזמן. 20% מהגולשים חשבו כי הסרטון עם השיר המקורי מצחיק והזוי וציינו כי הם נהנו מאד לצפות בו.

למקום השני הגיעה פרסומת הגרילה של רדיו תל-אביב, במסגרתה הודבקו לצד בתים בתל-אביב שמספריהם הוא 102 סטיקרים עם לוגו התחנה. פרסומות זו זכתה השבוע ל-12% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.

במקום השלישי ממוקמת הפרסומת של דלתא, לאחר שבשבוע שעבר הגיעה למקום הראשון במדד הפרסומות המדוברות, עם 11% מהיקף השיחה.

11
 11