קבוצת א.דורי השלימה גיוס של 70 מיליון שקל בהנפקת אג"חים

החברה הציעה למשקיעים ריבית מקסימלית בשיעור של 7.75%, אך בעקבות ביקושי היתר נסגרה הריבית ברמה שנתית של 6.8%

קבוצת א.דורי , שבשליטת קבוצת אורי דורי וקבוצת גזית גלוב, השלימה בהצלחה גיוס של כ-70 מיליון שקל בהנפקת איגרות חוב. בהנפקה, שהושלמה אתמול (ב'), נרשמו ביקושי יתר של פי 1.91 ביחס לכמות ניירות הערך שהוצעו על ידי החברה.

קבוצת א.דורי הנפיקה לציבור סדרה חדשה (סדרה ו') של איגרות חוב צמודות למדד, העומדות לפדיון בין השנים 2012-2019. החברה הציעה למשקיעים ריבית מקסימלית בשיעור של 7.75%, אך בעקבות ביקושי היתר נסגרה הריבית ברמה שנתית של 6.8%, והמשקיעים שהזמינו במכרז בריבית זו קיבלו רק כ-75% מהזמנתם. אגרות החוב מדורגות ע"י חברת מדרוג בדירוג A3 ואת ההנפקה הובילו החתמים לאומי פרטנרס, IBI ואקסלנס.

אופיר גרינברג, סמנכ"ל הכספים של קבוצת א.דורי, מסר: "אנו מודים לשוק ההון על הבעת האמון בחברה, המתבטאת בהצלחת ההנפקה ובביקושי היתר שנרשמו על אף התנודתיות המאפיינת את השווקים בתקופה הנוכחית. מהלך זה מצטרף להנפקת המניות שביצעה החברה הבת, דורי בנייה, בתחילת השנה, ותסייע לקבוצת א.דורי להמשיך ולחזק את מעמדה בשוק הישראלי, הן בתחום הייזום, במסגרתו אנו פועלים לאתר קרקעות אטרקטיביות לפרויקטים חדשים, והן בתחום קבלנות הביצוע, במסגרתו פעילות הקבוצה התרחבה מאד במהלך השנה האחרונה".