"שנת המונדיאל" עושה טוב לאדידס

בחברה הגרמנית מצפים לסיים את 2010 עם הכנסות בסך 1.5 מיליארד אירו ממכירת מוצרי כדורגל - עלייה של 15% לעומת שנת השיא שנרשמה ב-2008

אדידס צופה לסיים את שנת 2010 עם הכנסות בסך 1.5 מיליארד אירו ממכירת מוצרי כדורגל, שיא כל הזמנים עבורה. בחברה הגרמנית מסבירים את העניין בעובדה כי מדובר ב"שנת מונדיאל". "הגידול במכירות מצביע על הכוח של הגביע העולמי", אמר הרברט היינר, מנכ"ל אדידס.

מדובר בעלייה של 15% לעומת שנת 2008, אז נרשם שיא מכירות מוצרי הכדורגל הקודם של אדידס - 1.3 מיליארד אירו.

את "שנת המונדיאל" הקודמת, 2006, סיימה אדידס עם הכנסות של 1.2 מיליארד אירו ממוצרי כדורגל. עד כה מכרה החברה כ-6 מיליון "רפליקות" (חולצות משחק רשמיות), כשבתקופה המקבילה ב-2006 המספר עמד על 3 מיליון.