אדידס צופה לסיים את שנת 2010 עם הכנסות בסך 1.5 מיליארד אירו ממכירת מוצרי כדורגל, שיא כל הזמנים עבורה. בחברה הגרמנית מסבירים את העניין בעובדה כי מדובר ב"שנת מונדיאל". "הגידול במכירות מצביע על הכוח של הגביע העולמי", אמר הרברט היינר, מנכ"ל אדידס.
מדובר בעלייה של 15% לעומת שנת 2008, אז נרשם שיא מכירות מוצרי הכדורגל הקודם של אדידס - 1.3 מיליארד אירו.
את "שנת המונדיאל" הקודמת, 2006, סיימה אדידס עם הכנסות של 1.2 מיליארד אירו ממוצרי כדורגל. עד כה מכרה החברה כ-6 מיליון "רפליקות" (חולצות משחק רשמיות), כשבתקופה המקבילה ב-2006 המספר עמד על 3 מיליון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.