HOT תעלה את יורוספורט 2 - ותפתח את FOX SPORTS בחינם

מועצת הכבלים והלוויין אישרה לחברת הכבלים את החלפת ערוץ ESPN בערוץ יורוספורט 2 ■ יו"ר המועצה, ניצן חן: "לאחר בדיקה מעמיקה הגענו למסקנה כי החלפת הערוצים סבירה"

מועצת הכבלים והלוויין אישרה את הבקשה של חברת הכבלים HOT להוריד מהאוויר את ערוץ ESPN לטובת ערוץ יורוספורט 2.

עם זאת, המועצה התנתה את המהלך בפתיחת הערוץ האמריקני FOX SPORTS בחינם ללקוחות HOT ל-3 שנים, ובנוסף חייבה את חברת הכבלים לאפשר לכל מנוי אנלוגי שיבקש לעבור לחבילה הדיגיטלית ליהנות מתנאי התקשרות זהים ללא תוספת מחיר.

ממועצת הכבלים והלוויין נמסר כי "האישור להחלפת הערוצים ניתן לאחר שבבחינה בין התכנים של יורוספורט 2 מול ESPN נמצא כי ליורוספורט 2 יש ערך מוסף, בזכות שידורם של תכנים ייחודיים רבים שאינם משודרים כיום בישראל, דוגמת הליגה היוונית בכדורסל, טורנירי טניס שונים ומשחקים ממפעל היורוקאפ בהם ישנה חשיפה לספורטאים ישראלים".

ההחלטה להוריד את הערוץ נובעת ממסקנת HOT כי העלאת ערוץ יורוספורט משתלמת יותר כלכלית ואטרקטיבית יותר בעיני הציבור בישראל.

ניצן חן, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, מסר בתגובה: "לאחר בדיקה מעמיקה של הנושא, הגיעה המועצה למסקנה כי החלפת הערוצים סבירה, אחרת המועצה היתה מתערבת כפי שעשתה בעבר. בשיקולינו דאגנו גם לחובבי הספורט האמריקני, שיקבלו מעתה את ערוץ FOX SPORT בחבילת הבסיס למשך 3 שנים בחינם".

מחברת HOT נמסר בתגובה: "ערוץ יורוספורט2 הנו ערוץ מוביל, המעשיר את מגוון ערוצי הספורט ללקוחותינו. בנוסף יוכלו חובבי הספורט האמריקני להנות גם מפתיחת ערוץ FOX SPORT לכלל הלקוחות".