עורכת דין במשרד מ.פירון: "רוב החברים שלי הם חבריי למשרד"

יאיר יהלום, מתמחה במשרד עוה"ד גילת ברקת ושות' מקבוצת ריינהולד-כהן, ושירי לינד, עורכת דין במשרד עוה"ד מ.פירון ושות', זכו בחופשה זוגית על השתתפותם בדירוג משרדי עורכי הדין של "גלובס" ו-INTERNRATE

עיתון "גלובס" וחברת מחשבות HR, שרכשה לאחרונ את הפעילות של חברת INTERNRATE), פתחו בשיתוף-פעולה לדירוג כלל המעסיקים המשפטיים בישראל, רק הפעם מכיוון שונה - מכיוון העובדים ומחפשי העבודה.

מטרת המשובים היא ליצור תמונת מצב כוללת, אשר לאורך תקופה תספק לציבור עורכי הדין והסטודנטים למשפטים מידע רב בכל הקשור לתנאי ההעסקה במשרדי עורכי הדין: שכר והטבות, בונוסים, יחסי אנוש, חופשות, מקצועיות ופרמטרים רבים נוספים, אשר כל מטרתם היא לעזור לציבור המועמדים להגיע להחלטה מושכלת יותר בבחירת המעסיק הבא.

המשובים הינם אנונימיים לחלוטין וכוללים תמריץ למדרגים: אחת לשבועיים וללא הגרלה תחולק חופשה זוגית באחד ממלונות רשת רימונים לביקורת המלאה והמפורטת ביותר שתינתן. בנוסף, כל מדרג זוכה לבחור הטבה ללא הגרלה - מנוי של 3 חודשים חינם לעיתון הדיגיטלי של "גלובס", או 200 שקל הנחה בהזמנת חופשה מרשת מלונות רימונים.

עד כה מילאו את הסקר מאות מתמחים ועורכי דין. צוות השופטים של INTERNRATE סקר את המשובים - ובחר את יאיר יהלום, מתמחה במשרד עוה"ד גילת ברקת ושות' מקבוצת ריינהולד-כהן, ואת שירי לינד, עורכת דין במשרד עוה"ד מ.פירון ושות' - כזוכים בפרס הראשון - חופשה זוגית מתנת רשת מלונות רימונים.

"שעות העבודה הוגנות ביותר"

"האווירה במשרד נעימה ונינוחה, והעבודה בתיקים נעשית תוך שיתוף מירבי של המתמחים", כתב יאיר יהלום על משרד גילת ברקת ושות' במשוב הזוכה.

עוד כתב כי "כל תיק זוכה לטיפול יסודי, ומורכב מצוות ייעודי המטפל בו מפתיחתו ועד לסגירתו, במעורבות ישירה ואקטיבית עד לפרטי פרטים מצד השותפים הבכירים במשרד.

"שעות העבודה במשרד הוגנות ביותר (9-19), וישנה התחשבות וגמישות עצומה בצרכי העובדים בכל הקשור ליציאה מוקדמת/הגעה מאוחרת בשל נסיבות אישיות.

"המשרד מרווח, ולכל עובד פינה משלו. המבנה כולל מקלחות איכותיות לרווחת העובדים, המגיעים למשרד בריצה/אופניים, ומטבחים נוחים ומאובזרים במכשירי חשמל שונים וכלי מטבח לרווחת העובדים (מדיח כלים, מכונת אספרסו, טוסטרים, מקירוגל).

"האווירה במשרד נעימה ונינוחה - אין בילוש אחר העובדים והיכן הם נמצאים כל דקה ודקה, והכל נעשה תוך אמון רב מצד ההנהלה.

"העבודה בתיקים נעשית תוך שיתוף מירבי של המתמחים, ולא מדובר בפועלים 'שחורים', אלא בחברי צוות לכל דבר ועניין העושים עבודה משפטית מלאה. עורכי דין רבים במשרד הינם כאלה שהחלו בו כמתמחים, וכיום הינם מי שמובילים תיקי ליטיגציה מורכבים".

"רוב החברים שלי הם חבריי למשרד"

שירי לינד, עורכת דין במשרד עוה"ד מ.פירון ושות', כתבה במשוב על המשרד כי "מדובר באחד מעשרת המשרדים הגדולים והמובילים בארץ. המשרד מוביל בתחומים רבים, והוא שם דגש חזק מאוד על התייעלות וקידמה במהלך השנתיים האחרונות. כמו כן, המשרד עובר שינוי ביחס אל העובדים ולצורך כך אף העסיק יועצת ארגונית.

"כל חצי שנה יש משוב לכלל העובדים במשרד, בו הם אומרים מה הם חושבים על השנה שהיתה ועל דרך ההתקדמות שלהם, לרבות הערות על הבוס הישיר או רצון לשינויים, וגם המעסיק נותן את הערכתו על החצי שנה שעברה.

"המון שינויים נערכו בעקבות המשובים. יש יותר חופשות שנתיות וימי כיף, יש אחת לרבעון ערבי מחלקה, וכמו כן גם למתמחים יש אחת לרבעון ערב מתמחים. חוץ מזה בכל שבוע יש ישיבת מחלקה בה כל אחד מרצה על נושא משפטי.

"התרבות הארגונית מאוד השתנתה, המשרד צועד קדימה. שעות העבודה הן 9:00 בבוקר עד 19:00 בערב בדרך-כלל, למעט במקרים בהם יש עומס רב או עסקה חשובה. המטרה היא שלכולם יהיו חיים אישיים.

"יש קוד לבוש במשרד - וצריך להתלבש בצורה מתאימה למקצוע ולא לבוא בגינס וטי שירט. יש יחס אנושי מאוד טוב, למרות שבחוץ אני יודעת שאומרים שלא.

"יש הזדמנויות נרחבות מאוד במשרד לקידום. המשרד מאמין בקידום ומאמין כי יש מקום רב למתמחים במשרד, ולכן הוא מנסה להשאיר כמה שיותר מתמחים. במשרד יש אווירה משפחתית, מכיוון שבעבר הוא היה משרד משפחתי".

רוצים גם אתם לזכות בחופשה זוגית? כנסו עכשיו ודרגו: http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4048