הפרסומת המדוברת ביותר ברשת השבוע: "יפה לך" של נירלט

Twisted Fly: באופן נדיר למדד הפרסומות המדוברות, לא נרשם בקרב הגולשים סנטימנט שלילי ביחס לפרסומת

הפרסומת של נירלט עם הקונספט "יפה לך" ניצבת השבוע בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת. הפרסומת, שעלתה לאוויר באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, חוללה 17% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.

הפרסומת מדגישה את ערכי המותג החדשים של חברת הצבעים נירלט תחת הכותרת "יפה לך. נירלט", ומשתתפת בה הדוגמנית המקסיקנית פרידה אסטריד.

השיחה ברשת אודות הפרסומת התחוללה ב-3 זירות שיחה: פייסבוק (63%), פורומים (19%) וטוויטר (18%).

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 81% מכלל השיחה על הקמפיין ברשת, דן בסנטימנט הגולשים אודות הפרסומת. הגולשים הביעו סנטימנט חיובי בנוגע לפרסומת, כאשר בין היתר נטען כי הפרסומת נחמדה (12%), נעימה לעין (13%), טובה מאוד (49%) וגאונית (7%). לא נשמעו השבוע סנטימנטים שליליים הנוגעים לפרסומת.

מחולל השיחה השני, שהיווה 22% מכלל השיחה ברשת, דן בשיר המתנגן ברקע הפרסומת. 40% מהגולשים חשבו כי השיר המתנגן ברקע מתאים מאוד לפרסומת. 60% מהגולשים ביקשו עזרה מגולשים אחרים בזיהוי השיר מהפרסומת.

למקום השני הגיעה, זה השבוע השני ברציפות, פרסומת הגרילה של רדיו תל-אביב, במסגרתה הודבקו לצד בתים בתל-אביב שמספריהם הוא 102 סטיקרים עם לוגו התחנה. הפרסומת חוללה 13% מהיקף השיחה.

במקום השלישי ממוקמת הפרסומת של רשות המים תחת הקונספט "ישראל מתייבשת", בהשתתפות הכוריאוגרפית רננה רז, עם 11% מהיקף השיחה.

22
 22