צחי סולטן השקיע 2.3 מ' ש' בהנפקת גלוב ומחזיק 4.9% בה

המניה החלה להיסחר היום בבורסה של ת"א לאחר שסיימה הנפקה מוצלחת ■ סולטן אמנם לא הפך לבעל עניין בחברת חיפושי הנפט והגז שהונפקה ע"י כלל חיתום, אך השקעתו מצטרפת להשקעה נוספת בתחום - מודיעין

נראה כי צחי סולטן, מי שהוביל את הנפקתה של חברת חיפושי הנפט והגז גלוב אקספלוריישן כחתם, אהב את מה שראה בחברה העוסקת בתחום בו גם הוא פועל במהלך השנה האחרונה דרך השותפות מודיעין והחליט גם הוא להשקיע בגלוב כ-2.3 מיליון שקל השווים לכ-4.9% מהמניות, כך נודע ל"גלובס". נציין כי מאחר ולא הגיע להחזקה של 5%, סולטן אינו מהווה בעל עניין בחברה ולכן אינו חייב בדיווח לבורסה על הרכישה.

המניה החלה להיסחר היום בבורסה של ת"א לאחר שסיימה הנפקה מוצלחת בה הגדילה את הגיוס ל-50 מיליון שקל לעומת תחזית גיוס מוקדמת של 30 מיליון שקל, זאת לאחר שזכתה לביקושי יתר ערים שהרקיעו לכ-230 מיליון שקל.

ההנפקה נסגרה ביום ד' הקודם במחיר של 10 אגורות - 67% מעל למחיר המינימום שעמד על 6 אגורות לאגד הכולל 2 יחידות השתתפות ואופציה אחת.

ברשות גלוב שלושה רישיונות חיפוש שהועברו לה על-ידי בעלי השליטה בה - יעקב חי, גיל ומנחם שטרנברג וצבי וברוך דרין. שלושת הרישיונות הם בבעלותה המלאה של גלוב: רישיון "אופק", בשטח 393 קמ"ר, נמצא באזור השפלה; "בר-אור", בשטח של 266 קמ"ר, ממוקם בגליל המערבי; ורישיון "יהל", בשטח של 295 קמ"ר, נמצא באזור שפרעם בצפון. התקציב המשוער שיידרש לשותפות לביצוע פעולות החיפוש בשלושת הרישיונות שלה נאמד בכ-32 מיליון דולר.