מזרים המדיה של iamm - סטרימר מוצלח אך יקר

ה-iamm NTR83WT הוא למעשה נגן מדיה בתוספת של יכולת ניגון קבצים מרחוק, דרך רשת חוטית או אלחוטית ■ מדובר במזרים מדיה מוצלח אבל יקר, שמתאים בעיקר למי שמחפש מכשיר שגם יקליט לו את השידורים

מזרימי המדיה (סטרימרים) הם מוצרים מוכרים לחובבי הצפייה בתכנים שהורדו מהאינטרנט. מדובר במוצר שהוא למעשה נגן מדיה בתוספת של יכולת ניגון קבצים מרחוק, דרך רשת חוטית או אלחוטית, מה שמאפשר למשתמש לראות בסלון על-גבי הטלוויזיה את כל תוכן המדיה שנמצא על-גבי המחשב שלו בחדר העבודה וגם לבצע את השליטה מרחוק, באמצעות שלט פשוט.

מסך חיצוני: לדגם מסך חיצוני צבעוני בגודל 2 אינץ' שמאפשר לשלוט במכשיר מבלי להדליק את מסך הטלוויזיה. למה זה טוב? אם המכשיר מחובר למערכת אודיו, ניתן לקלוט דרך הסטרימר גם תחנות רדיו אינטרנטיות או להקשיב למוזיקה שמאוחסנת במחשב. הבעיה עם הרדיו האינטרנטי היא שאתם מוגבלים למספר יחסית מצומצם של תחנות שהוגדרו מראש במכשיר ואין אפשרות לחיפוש חופשי.

iamm - NTR83WT
 iamm - NTR83WT

הקלטה: אם אין לכם ממיר מקליט כמו הוט מג'יק או יס מקס, תוכלו להשתמש בדגם הזה לצורכי הקלטה. כל שאתם צריכים לעשות הוא להוסיף כונן קשיח פנימי בנפח של עד 2 טרה או לחבר כונן חיצוני בחיבור USB. ההקלטה מתבצעת לפי כיוון של שעה ולא עם חיבור ללוח השידורים, כאשר תצטרכו לחבר למכשיר את הממיר באמצעות סקארט או RCA (לא דרך HDMI).

צפייה בתכנים: הדגם מאפשר גם הצגה של כל התמונות שמאוחסנות במחשב שלכם וגם בצפייה בסרטים בפורמטים המוכרים שיורדים מהאינטרנט כולל קבצי HD בפורמט MKV. המכשיר מגיע מגיור בממשק לעברית והוא תומך בכתוביות בפורמט SRT ללא שום בעיה.

חסרונות: הדגם לא מגיע עם אנטנה לקליטה אלחוטית וצריך לרכוש כזו בנפרד או לחבר אותו לרשת הביתית באופן קווי. עוד דבר אחד קטן שהיה חסר לנו כאן הוא חיבור ליו טיוב.

בשורה התחתונה: מדובר במזרים מדיה מוצלח, אבל יקר, שמתאים בעיקר למי שמחפש מכשיר שגם יקליט לו את השידורים.

מחיר: 2,300 שקל.

ציון: 8.