בנק הפועלים ממתג את כרטיסי האשראי הבנקאיים של לקוחותיו

‎המהלך כולל את כרטיסי ישראכרט, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס, שעליהם יוטבע לוגו הפועלים ■ הכרטיס הממותג יעניק ללקוחות הבנק הטבות ומבצעים

בנק הפועלים ממתג את כרטיסי האשראי הבנקאיים ישראכרט, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס של לקוחותיו.

מתחילת יולי יונפקו כרטיסי האשראי הבנקאיים של לקוחות בנק הפועלים במסגרת מהלך מיתוג ועיצוב חדש, הכולל את הלוגו של בנק הפועלים. הכרטיס הממותג יאפשר ללקוחות הבנק לקבל הטבות ומבצעים ברכישות של מוצרים ושירותים.

כיום ללקוחות בנק הפועלים 1.6 מיליון כרטיסי אשראי. החלפת הכרטיסים לא תתבצע באופן יזום אלא באופן טבעי, כלומר כל לקוח שיחליף כרטיס אשראי עם תום התקופה יקבל בחזרה כרטיס ממותג. לכן התהליך ייארך כ-3 שנים, כאשר עד סוף שנת 2010 יוחלפו כ-500 אלף כרטיסים.

ההטבות יינתנו גם ללקוחות שטרם החליפו כרטיס ויישלחו ללקוחות בדיוור הישיר החודשי של ישראכרט. לקוחות שמקבלים את דיווח כרטיסי האשראי באינטרנט ולא לבתיהם יוכלו לקבל את המידע והקופונים של ההטבות ברשת.

"המהלך הוא חלק מההסתכלות המיתוגית שלנו ונועד לסייע בהתנהלות הפיננסית של הלקוח", אמרה ל"גלובס" מנהלת אגף שיווק אסטרטגיה ושירות בחטיבה הקמעונאית, מירב ספקטרובסקי-ששון.

מיתוג כרטיסי אשראי ומתן הטבות ללקוחות הכרטיס הממותג אינו ייחודי לבנק הפועלים. כבר לפני שנה החל בנק מזרחי-טפחות להנפיק את "הכרטיס" - כרטיס האשראי הממותג תחת לוגו הבנק. להבדיל מבנק הפועלים שעובד רק עם ישראכרט, במזרחי-טפחות ניתנת האפשרות ללקוח לבחור בין שתי חברות כרטיסי אשראי: ישראכרט וכאל, כרצונו.

באחרונה יצא דיסקונט עם מהלך "מפתח דיסקונט", שמאפשר ללקוחות חיסכון אוטומטי דרך כרטיס האשראי.

במקביל למיתוג כרטיסי האשראי, יצא בנק הפועלים עם שירות חדש המסייע בהתנהלותו הפיננסית של הלקוח. הבנק פיתח כלי לניהול תקציב, באמצעותו לקוח שרוצה לצמצם את ההוצאה שלו בתחום מסוים יכול להגדיר את היעד שלו בתחום זה לחודש הקרוב. אם הכרטיס מזהה כי הלקוח עבר את היעד שהציב לעצמו - יישלח ללקוח SMS המודיע על כך, והוא יוכל לתקן את הוצאותיו בהמשך החודש ולהצליח לעמוד ביעד.