סוף עונה: לב לבייב מכר פנטהאוז במיאמי ב-72% הנחה

חברת הבת של אפי ארה"ב, LBMD, במיאמי ביקשה על הפנטהאוז, בשטח של כ-8,000 רגל רבוע (כ-900 מ"ר) כ-15 מיליון דולר אולם נאלצה למכור אותו לבסוף בכ-4.2 מיליון דולר בלבד

מכירת חיסול בדאון טאון מיאמי. חברת הבת של אפי ארה"ב, שהיא למעשה חברה נכדה של אפריקה ישראל של לב לבייב, LBMD, הפועל במיאמי, נאלצה למכור את הפנטאוז הגדול ביותר שנמכר אי פעם, בקומה 67 במגדל, בכ-4.2 מיליון דולר בלבד לאחר שהמחיר הראשוני עליו עמד על כ-15 מיליון דולר.

מדובר בהנחה של 72% על המחיר הראשוני על הפנטהאוז ב-ritzy Marquis במיאמי , בשטח של כ-8,000 רגל רבוע (כ-900 מ"ר). הנתונים פורסמו ברשת והגיעו מסוכן הנדל"ן Kevin Dickenson הפועל בדרום פלורידה.

למגדל ה"מרקיז" יש 309 דירות ו-65 יחידות חדרי מלון, והוא מנוהל על ידי Rock Resorts. "בסך הכל המגדל הזה ממוקם באיזור מצויין והוא בנוי היטב, התארחתי שם מספר פעמים ומאוד נהניתי", אמר דיקנסון.

באפריקה ישראל הגיבו לפרסום הערב ואמרו: "סכום המכירה הוא מהגבוהים בשוק ולא מדובר בהנחה מהמחיר המקורי". בחברה גם מצטטים את הברוקר הארווי דניאלס מסות'ביס במיאמי המצוי, לדבריהם, בפרטי העסקה וכתב: "העסקאות בשנה האחרונה במיאמי לא עלו על 4 מיליון דולר. העסקה היקרה ביותר היתה בסכום זה בשנת 2009 ומאז היו העסקאות בעיר סביב 2 מיליון דולר".

בחברה מוסיפים כי "מדובר בעסקה מצויינת, מעל למחיר השוק, ואיננו יודעים מאין שאוב המספר 15 מיליון". "אפריקה ישראל", מסכמים שם, "מרוצה מאוד מהעסקה שהתנהלה בערכים גבוהים".