אתר weekend ואתר mako חתמו על שיתוף-פעולה ארוך-טווח

גבי גרנלר, מנכ"ל weekend מקבוצת דפי זהב: "שיתוף-הפעולה עם mako הוא מהלך נוסף בחיזוק המותג weekend כאתר מוביל בתחום הפנאי והנופש של ישראל" ■ העלות המדווחת של ההסכם - כ-200 אלף שקל

weekend, אתר הנופש והפנאי מקבוצת דפי זהב, ואתר mako של זכיינית ערוץ 2 קשת חתמו על הסכם לשיתוף-פעולה ארוך-טווח, במסגרתו יספק אתר weekend ל-mako מנועי חיפוש בתחום הנופש והפנאי, לצד מידע על צימרים וכתבות תוכן בתחום הנופש.

העלות המדווחת של הסכם זה עומדת על כ-200 אלף שקל.

לדברי גבי גרנלר, מנכ"ל weekend, "שיתוף-הפעולה עם mako הוא מהלך נוסף בחיזוק המותג weekend כאתר מוביל בתחום הפנאי והנופש של ישראל".

נועם ברגלסון, מנהל פיתוח עסקי של mako, הוסיף כי "אנחנו שמחים לשלב כוחות עם אתר weekend, שיאפשר לגולשים שלנו ליהנות ממידע מגוון אודות צימרים, בתי-מלון ואפשרויות נופש נוספות בארץ וישלים בכך את התוכן המערכתי שלנו. זהו שלב נוסף בהפיכתו של 'mako חופש' לתחנת מעבר הכרחית בדרכו של כל גולש לחופשה בארץ או בעולם".

על-פי גוגל טרנדס, באתר weekend מבקרים ב-5,000 גולשים שונים מדי יום, ואילו באתר mako מבקרים כ-400 אלף גולשים שונים מדי יום. על-פי סקר TIM לחודש מאי, שיעור החשיפה השבועי של mako עומד על 38%.