בעלי רשת ml במו"מ לרכישת רשת לי קופר מקונספט שיווק

לי קופר מהווה את עיקר הפעילות בקונספט שיווק, שמנסה באחרונה למכור גם את בלו בירד ואקספוז שברשותה ■ המו"מ למכירת רשת בלו בירד לאיש העסקים רן פרסברג לא הבשיל לידי עסקה

אבי מלכה, בעלי רשתות האופנה ml וג'אמפ, מנהל משא-ומתן לרכישת רשת האופנה לי קופר מידי קונספט שיווק - כך נודע ל"גלובס".

קונספט שיווק, שנוסדה ב-1995 על-ידי גידי גולדפינגר, נמצאת היום בבעלות משותפת של גידי גולדפינגר, אחיו יאיר גולדפינגר ודוד עיני, מבעלי חברת UMI. שני האחרונים נכנסו לשותפות בחברה רק במארס 2010.

רשת לי קופר מהווה את עיקר פעילותה של חברת קונספט שיווק, המחזיקה גם ברשת אופנת הגלישה בלו בירד ובשליטה (60%) בחברת בגדי-הים אקספוז.

באחרונה ניהלה קונספט שיווק משא-ומתן למכירת רשת בלו בירד לאיש העסקים רן פרסברג, מבעלי חברת מטבחי היוקרה Bulthaup, אך זה לא הבשיל לידי עסקה.

החברה מעוניינת למכור גם את השליטה בחברת אקספוז, וזאת לאחר שהיא מכרה באחרונה את אחזקתה במותג האופנה רוס אובטה.

מחזור המכירות של קונספט שיווק עמד בשנת 2009 על 250 מיליון שקל.

רשת לי קופר מונה 38 סניפים בישראל ו-32 סניפים בחו"ל. הרשת בארץ נפגעה מהמיתון וב-2009 רשמה ירידה ממוצעת של 15% במכירות. כך גם חנויות הרשת במזרח אירופה ובעיקר ברומניה, שנפגעו מהמשבר הכלכלי וספגו ירידה גדולה יותר במכירות.

כאמור, מלכה מחזיק ברשתות ml (המונה 99 סניפים), ג'אמפ ו-MAM'Z. אם המשא-ומתן יבשיל לידי עסקה - הרי שזו תהיה עסקת הרכישה השלישית של מלכה. תחילה רכש את MAM'Z, ואשתקד הוא רכש את רשת ג'אמפ לאחר שזו נקלעה לקשיים כספיים.

במארס האחרון הודיע מלכה על השקעה רחבת היקף הן במותג ג'אמפ והן בחנויות הרשת. מלכה ביקש למתג את המותג מחדש כ"אופנה לנשים עובדות", תחת הסלוגן " ג'אמפ - הקולקציה שעובדת בשבילך", וזאת במטרה לנכס לעצמה את זירת שיווק האופנה ליומיום, לעבודה ולמשרד. מלכה גם הכריז כי ימשיך בהרחבת סניפי רשת ג'אמפ, שתמנה בתום התהליך 55 סניפים.

דובר קונספט שיווק מסר בתגובה: "בשנה האחרונה פנו מספר מתעניינים. אנו בוחנים את הנושא. כרגע אין משהו קונקרטי על סדר היום של החברה".

דוברת ml מסרה כי "התקיים משא-ומתן לרכישה תפעולית, כמו הרבה חברות אחרות".