MAM'Z הוספה למעקב

רשת אופנה ישראלית בבעלות אבי מלכה

כתבות אחרונות

 

מדוע רשתות האופנה לצעירות קורסות בזו אחר זו?

הסגירה הצפויה של רשת לוצ'י מצטרפת לשורה של כישלונות בתחום רשתות האופנה לצעירות ■ הנישה, שנחשבה עד לפני 5 שנים לבוננזה של תחום האופנה, התרסקה בעקבות התחרות הצפופה וכניסת המותגים הבינלאומיים

אילנית חיות 03.01.2013
ג'אמפ (JUMP) | לפני כולם

ריטייל ישראל מפסיקה את ההתקשרות עם מקאן-אריקסון

תקציבי מותגי הקבוצה - ml, ג'אמפ ו-MAM'Z - יטופלו מעתה במחלקה פנימית שהוקמה לצורך כך בחברה ■ תקציב קבוצת ריטייל ישראל יגדל השנה ל-12 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2011

בעלי רשת ml במו"מ לרכישת רשת לי קופר מקונספט שיווק

לי קופר מהווה את עיקר הפעילות בקונספט שיווק, שמנסה באחרונה למכור גם את בלו בירד ואקספוז שברשותה ■ המו"מ למכירת רשת בלו בירד לאיש העסקים רן פרסברג לא הבשיל לידי עסקה

אילנית חיות 30.06.2010

רשת mam'z פותחת סניף חדש בקניון ערים בכפר-סבא בהשקעה של 300 אלף שקל

הסניף מצטרף ל-5 הסניפים הקיימים של הרשת ■ רשת האופנה mam'z נמצאת בבעלות קבוצת רייטיל ישראל, המפעילה את הרשתות ml men ,ml ו-JUMP

שירות גלובס‏ 02.06.2009

יוסי אביב מונה למנכ"ל קבוצת ריטייל ישראל - בעלת רשתות האופנה ml ו-mam'z

אביב, ששימש ב-5 שנים האחרונות כמנכ"ל חברת הבת של סונול - ספרינט מוטורס, ינהל את עסקי הקבוצה שעד כה נוהלו בפועל ע"י אבי מלכה

שירות גלובס‏ 03.02.2009

המנכ"לים של רשתות האופנה המובילות: "צריך לעצור את הפאניקה"

המנכ"לים של 6 רשתות אופנה מובילות מודאגים מהחורף המתעכב ומהמשבר שפוגע בצריכה ; בשיחה עם "גלובס" הם מעריכים כי היפוך במגמה השלילית עדיין רחוק, ומספרים כיצד הם נערכים לעבור את התקופה הקשה

אילנית חיות 26.11.2008
צרו איתנו קשר *5988